Agapimu, μου λειψές...

Τοκ τοκ! Να μπω… Εγώ είναι ο τρελοτουρίστας! Μέρα που είναι είπα να επανέλθω! Θα μου πεις τι θέλω εγώ με τους ερωτευμένους που λέει και η αοιδός! Μα κι εγώ από αυτούς είμαι, από αυτούς που γιορτάζουν κάθε μέρα όμως! Όχι μόνο την ημέρα του λουλουδάδων και των κοσμηματοπωλών και τον μπιχλιμπιδοπωλών! Αλλά από μια μέρα σαν κι αυτή δεν μπορεί να λείπει η αναφορά στην παραδοσιακή ταβέρνα με cucina greca που εντοπίσαμε στα στενά της Ferrara!! Εκεί που προχωράγαμε χεράκι χεράκι της λέω: Κοίτα! Agapi mu! Μου απαντάει: Τι μωράκι μου; Και της λεω: Όχι!!! Το εστιατόριο σου δείχνω… Όλα τα λεφτά είναι το καρεκλάκι με τους καταλόγους και τη ντομάτα για πρες παπιέ!!
Όπως θα έχετε καταλάβει το κοριτσάκι μου λείπει εδώ και ενάμιση μήνα στην Ιταλία και καιρού επιτρέποντος θα επιστρέψει σήμερα! Κι εγώ εδώ την περιμένω… Δεν πέρασε όμως και πολύ καλά! Είχε κρύο, ήταν μονάχουλα σε μια χώρα που δεν μιλάγαν αγγλικά, δεν πήγε και καλά η δουλειά για την οποία είχε πάει, της έλειπα κι εγώ… Αμε! Μέχρι και καρδούλες στο χιόνι μου ζωγράφιζε με τα χεράκια της! Με συγκίνησε το τρελοκόριτσο…
Μάλιστα, δεσμεύομαι μόλις επιστρέψει και η τρελοτουρίστρια με το καλό από την ξενιτιά (σήμερα, αύριο, όποτε το επιτρέψει ο καιρός) να σκανάρω και να αναρτήσω το μενού σε ξεχωριστή agapimu ανάρτηση! Με lachanodolmas, pita pollo, ghemista και άλλα εδέσματα κατάλληλα για μια τρυφερή και ερωτική βραδιά σαν τη σημερινή!! Όσοι δεν κρατιέστε πάρτε και μια πολύ μικρή (δυστυχώς) γεύση από την ιστοσελιδα του…
Αλλά και μένα μου έλειψε, αν και δεν το περίμενα τόσο πολύ να σας πω τη μαύρη μου αλήθεια. Άλλο να τρως μόνος σου κάθε μέρα, να γυρνάς με το αμάξι μόνος σου, να φεύγεις στην ώρα σου το πρωί και να μην περιμένεις κανά τέταρτο με αναμμένη τη μηχανή… Αμέ! Για αυτό και πήγα και την είδα! 2 φορές! Ένα διήμερο ξαφνικό και ένα πενθήμερο που λόγω καιρού και απεργιών σε Ελλάδα και Γερμανία έγινε βδομάδα ολόκληρη, αλλά για την περιπέτεια αύτη θα τα πούμε άλλο φορά!!! Και σήμερα γυρνάει! Άντε! Γύρνα! Που είσαι καλέ τόσες μέρες! Μου έλειψες!
Και επειδή είμαι μέσα στο κλίμα το ερωτικό με τα δωράκια, τις αφιερώσεις και τα λοιπά, είναι ευκαιρία να αναρτήσω και μια φωτογραφία εκ μέρους και των 2 μας, που την τραβήξαμε στο σιδηροδρομικό σταθμό του εξωτικού και άκρως ερωτικού Casalechio di Reno και την έχουμε τάξει στο φίλο μας τον KitsoMitso! Είναι από το τεχνικό γραφείο του μισού άλλου του εαυτού! Λογικά, ο Mitsos θα είναι στο Agapimu!


Φιλάκια Ρουφηχτά!
CrazyTourist1

Y.Γ.1. Οι αναρτήσεις με το Top5 που είχα τάξει πέρσι είναι πλέον έτοιμες και θα μπαίνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα!
Y.Γ.2. Με 2 ώρες καθυστέρηση ξεκίνησε η επιστροφή... Σνιφ! Για να δουμε, θα ταλαιπωρηθεί πολύ;;

Σχόλια

Ο χρήστης Flonsavardu είπε…
αχ, δεν μπορώ τέτοιο μέλι... :)

ποια τη χάρη σου τρελοτουρίστρια μου, χεχε.

καλώς να επιστρέψεις! και εσύ καλώς να τη δεχτείς τρελοτουρίστα!
Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
άντε χρονια σας πολλά!
:))

κι η απόσταση μερικές φορές, καλό κανει, ναι;

τα φιλιά μου και στους δυο σας
και παντα μαζί να 'στε!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Καλώς να την δεχτείς την agapi σου τρελοτουριστάκο!!!
Να περάσετε σούπερ!!!
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Χαχαχα είσαστε άπαιχτοι! Με το καλό να ξανασμίξετε και μέλια πολλά!
Ο χρήστης jf είπε…
Δικαιωματικά κατέχετε τον τίτλο του ΤΡΕΛΟΥ!!! :)))
Να μείνετε πάντα έτσι...
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Ερωτευμενάκια μου ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΤΕ και έτσι να μείνετε ερωτευμένα

Χαχα....γέλασα που σου έλειψε η πρωινή 15λεπτη αναμονή στο αυτοκίνητο
:-)
ΚΑΛΗ Σαρακοστη,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Natassa είπε…
με το καλο να την δεχτείς!!!

άπαιχτες οι λήψεις απο το agapi mou μέχρι το γραφείο του Κιτσομήτσου!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Γύρισαααααααα!!!!!!! Agapimu!!! Βάλε κι άλλες κι άλλες 3,5 ώρες καθυστέρηση, έτσι για το καλό! Έφτασα όμως, μετά βαλίτσας, ακέραιης, παρακαλώ!! Αμέ!!
Μου λειψες μωρό μου!!
Φιλιά πολλά σε όλους από την Αθήνα!!

Τρελοτουρίστρια!

ΥΓ1. Ήρθε και το μενού του Agapimu!!
ΥΓ2. Πάντα πάντα!!!
ΥΓ3. Παιδιά ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!! :)
Ο χρήστης VAD είπε…
Και μην την αφήσεις να σου ξαναφύγει:)))

Καλή Σαρακοστή....
Ο χρήστης Olga είπε…
Aντεεεεεε, welcome back τρελοτουριστριούλαααααααααα

Μακιαααα

Υγ. Βρε τρελοτουρίστα ολόκληρο κοκόρ είχες, δεν πήγες να πάρεις το κορίτσι!
Ο χρήστης cook είπε…
ευχομαι επιτελους να ειστε αγκαλιτσα!!

και παντα τοσο ερωτευμενοι :)
φιλακιααα
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, μια χαρά έφτασε η τρελοτουρίστρια ;-)
Όσο για την πινακίδα-αφιέρωση ξέρετε πόσο ακριβά χρεώνουν να γράψεις όλο το όνομα; Άστα να πάνε! Χαχαχα!
Να'στε καλά ρε τρελόπαιδα! Πάντα και καλύτερα! agapimu!
Ο χρήστης seaconfused είπε…
Σμουτς και στους δυο σας :)))
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλημέρα!!! Γύρισε! Γύρισε και η χαμένη μου βαλιτσα!
Και μάλιστα τις 3 πρώτες μέρες είχαμε και μηδενική αναμονή το πρωι στο αυτοκίνητο για να πάμε στο γραφείο!
Πολλά πολλα φιλια σε όλους!
CrazyTourist1
Ο χρήστης ZouZouna είπε…
H απόσταση ανανεώνει, εγώ αυτό ξέρω και το επιδιώκω τακτικότατα!!!

φιλιά αμφιτερομαγούλως εις ομού και τους δύο!

υ.γ. Μήτσο, μεγειά το νέο γραφείο!! Αντε και εισαγγελέας βρε!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;