Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1
Σχόλια
σας θαυμαζω
Ελπίζω να πετύχει και να είναι καλοφάγωτα!!! χαχαχα!
Καλή εβδομάδα!
καλή σοδειά και του χρόνου να είσαστε καλά !!!
φιλια
Τα μανιτάρια θα θέλουν ιδιαίτερες συνθήκες για ν'αναπτυχθούν!
καλή επιτυχία με φιλιά θαλασσινά!
Με προϊόντα αποκλειστικά από τον κήπο σας, βεβαίως-βεβαίως!
Εύγε παίδες για άλλη μια φορά.
καλή σοδειά!
ΚΑΛΉ βδομάδα
Κυρίε Phivo, περνάει η ώρα και το φχαριστιέσαι κιόλας!
Hfaistiwna, πέτυχε η 1η σοδειά και ήταν και καλοφάγωτα!
Ευχαριστούμε, Maria B. Να'σαι καλά!
Zoyzoy, όχι πολυ ιδαίτερες! Όχι δυνατό ήλιο και σχετική υγρασία. Στο υπόγειο του σπιτιού τα μεγαλώσαμε!
Kitso, θα έλθεις μια μέρα να πιούμε και το ρημάδι το κρασί, γιατί δε με βλέπω να το θυμάμαι!!
Ευχαριστούμε Natassa!! Βάλε κι εσύ εκεί σε κανά κελάρι!
Την καλησπέρα μας Leviathan!!
Είμαστε πολύ προχώ, Κική μου!!
Ήρθαν και τα νέα akrat!!
CrazyTourist1