Χιόνια στο καμπαναριό...

Ναι λοιπόν, μπήκα σε ελαφρώς χριστουγεννιάτικο κλίμα! Έφτιαξα ένα σκασμό μελομακάρονα χτες! Φούρνιζα με τις ώρες, αλλά χαλάλι! Ελπίζω μόνο να βγήκαν νόστιμα!! Η συνταγή πάντως εγγύηση, Παρλιάρος, μην τα ξαναλέμε! Χαχα!!
Και επειδή καιρό έχω να γράψω μερικές ασυναρτησίες...ήρθε η ώρα!!!

Έχω αρκετές φορές αναρωτηθεί με ποιά λογική κάποιοι άνθρωποι αφήνουν τελείως άκυρα σχόλια σε διάφορα ιστολόγια και αναρτήσεις...Τι πρεμούρα είναι αυτή να γράψεις την κοτσάνα σου οπωσδήποτε; Και καλά αν είναι πρόκειται για μια χαβαλεδιάρικη και χιουμοριστική ανάρτηση, ας πάει και το παλιάμπελο...Αλλά αν πρόκειται για κάτι πολυ ευαίσθητο και συναισθηματικό και τραγικό γιατί το σπαμάρεις; Μη γράφεις τίποτα, δε θα σε παρεξηγήσει κανείς, ίσα ίσα...Ελπίζω να μην το έχω κάνει ποτέ, αν το έχω κάνει ζητώ συγνώμη...

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι η εκκλησία έβγαλε λέει μια ανακοίνωση για την κατάσταση της χώρας και τη μοιράζουν στους ναούς! Χαζεύοντας λοιπόν στο protagon έμαθα ότι αυτό όντως ισχύει (διαβάστε εδώ) και ρίχνοντας μια ματιά σε παλιότερα σχετικά άρθρα βρήκα αυτό! Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο!! "Οι παπάδες έχουν την ιδιότητα των αερίων. Όσο χώρο τους δίνεις τόσο χώρο καταλαμβάνουν." Τρελή φράση και τόσο αληθινή!!

Κύριοι δημοσιαγράφοι των καναλιών μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι δεν ξέρετε από πού πηγάζει η βία...Ξέρετε πολύ καλά...

Για τον Παναθηναϊκό δε θα γράψω...γιατί θα βρίσω και δε θέλω...Αλλά, έλεος πια!! Μας πρήξατε!

Αυτά...
Καλές γιορτές να έχουμε! Πολλά φιλιά σε όλους!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ1. Η φωτογραφία είναι πασχαλινή! Μη μου πείτε ότι δεν ταιριάζει...
ΥΓ2. Και ο τίτλος άσχετος, αλλά δε μπορούσα να βρω καλύτερο...
ΥΓ3. Τζονάκο, αν μας διαβάζεις εδώ, η αγάπη και οι αναμνήσεις δε φεύγουν ποτέ...

Σχόλια

Ο χρήστης Besixdouze είπε…
Το κείμενο το διάβασα (πραγματικά δυσκολεύτηκα να το διαβάσω ολόκληρο) αλλά δεν περίμενα τίποτε διαφορετικό. Μια από τα ίδια και πάλι!
Τη λέξη μελομακάρονα προσπαθώ να τη ξεχάσω γιατί πονάει που δεν έχω φάει ούτε ένα!
Η φωτογραφία σου μου άρεσε πολύ κι ας είναι πασχαλιάτικη!
Ο χρήστης Xenia είπε…
καποιοι απλα να θελουν να δειξουν πως υπαρχουν γυρω απο το μπλοκ αυτουνου που γραφει!! Αλλοι δεν μπορουν ποτε να δουν τιποτα στα σοβαρα.. Ποτε δεν ξερεις!!
Καλες γιορτες να εχουμε!! υγεια και αγαπη, πολυ αγαπη!!!
φιλακια
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Μην ακούω για παπάδες! Μα είναι τόσο ξεφτιλισμένοι όλοι τους!
Παιδιά, φαντάζομαι ότι το 1/100 να έδινε η εκκλησία θα μπορούσαμε να ξεχρεώσουμε!!!
Μελομακάρονα έφτιαξα έφαγα 4-5 και μετά τα έβαλα κάπου να μην τα βλέπω!!! Και τα 50 μπορώ να φάω!!!!
Καλές γιορτές!!!
Ωραία η φωτό!!! Αν και θα περίμενα κάτι πιο Χειμωνιάτικο!!
Ο χρήστης Skouliki είπε…
για την εκκλησια δεν θα ασχοληθω ειμαι ο χειροτερος εχθρος τους
να κυκλοφορουν με μερσεντες και να κανουν παραλληλα παραπονα οτι δεν τους δινουν πια οι πιστοι λεφτα

παναθηναικος ..τι ειναι αυτο
εδω ολυμπιακος πρωταθλητης χιλιαδεςςςςςςςςςςςςς φορες :)

ευχομαι καλες γιορτες και καλη δυναμη
φιλακια :)
Ο χρήστης moukelis είπε…
Καλες γιορτες Τρελοτουριστακια!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Προσπαθώ να απομακρύνομαι από την πιατέλα με τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες της μαμάς...

Καλές γιορτές τρελλοτουρίστες!!!
Ο χρήστης zoyzoy είπε…
Οσο σφιχτές σχέσεις είχα με την εκκλησία μικρή τόσο έχω απομακρυνθεί τώρα!
Αν ήθελε θα μπορούσε να 'χε παρέμβει δραστικά και αποτελεσματικά για να μην έρθει στην σημερινή της μορφή η χώρα.

ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
εύχομαι από καρδιάς με τους αγαπημένους σου!

Φάε τώρα μελομακάρονα εγώ του χρόνου θα τα ξαναδώ πιά:))

φιλιά θαλασσινά!
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Καλές γιορτές να έχουμε! Υγεία πάνω απ'όλα.
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Besixdouze, κι εγώ δεν περίμενα κάτι διαφορετικό...Αλλά μου φάνηκε τουλάχιστον απαράδεκτο το ότι το μοίρασαν στις εκκλησίες...
Τα μελομακάρονα είναι κόλαση!! Χαχα!!

patatoula ναι, δε διαφωνώ αλλά μερικές φορές είναι τελείως άκομψο να γράφεις άσχετα...
Φιλιά πολλά!

Ηφαιστιωνα ας μην ξεχρεώναμε κι ας τα έδινε όλα στους αστέγους...αλλά πώς θα αγοράζανε λιμουζίνες μετά;
Η φωτογραφία ταιριάζει με τα λουλούδια μου που ανθίζουν σα να είναι άνοιξη!

Σκουλήκι οι παπάδες είναι απίστευτοι...
Ε όχι και ολυμπιακός!! Έχουμε τα χάλια μας το παραδέχομαι αλλά μία είναι η ομάδα!! Χαχα!! Φιλιά!

Φιλιά πολλά Moukelάκι!!

Radio Marconi κι εσύ έχεις αδυναμία στα μελομακάρονα; Χαχα!! Κι εγώ περνάω δίπλα τους και σφυρίζω αδιάφορα!

zoyzoy, δε μπορώ να πω, και οι παπάδες κάνουν ότι μπορούν για να μας διώξουν...

Κιτσεμίτσε υγεία, όλα τα άλλα γίνονται...

Καλές γιορτές και πολλά φιλιά σε όλους! ΤΡελοτουρίστρια
Ο χρήστης fvasileiou είπε…
Χρόνια πολλά, παιδιά! Και μακάρι ο νέος χρόνος να σας (και μας) πάει στους τόπους που ονειρευόμαστε και ακόμα δεν επισκεφτήκαμε!

(Για τα άκυρα σχόλια δεν θα γράψω τίποτα. Στην αρχή με εκνεύριζαν, μετά γέλαγα, τώρα τα αγνοώ...)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;