Το κοιμητήριο της Πράγας


"...Τα παιδικά μου χρόνια. Το Τορίνο...Ένας λόφος πέρα από τον Πάδο, εγώ στο μπαλκόνι μαζί με τη μαμά. Έπειτα, η μητέρα μου έπαψε να υπάρχει, το ηλιοβασίλεμα ο πατέρας μου έκλαιγε καθισμένος στο μπαλκόνι απέναντι απ'το λόφο, ο παππούς έλεγε ότι ήταν θέλημα Θεού.
Με τη μητέρα μου μιλούσα γαλλικά, όπως κάθε Πιεμοντέζος καλής οικογενείας (εδώ στο Παρίσι, όταν μιλάω, μοιάζει σαν να τα'χω μάθει στην Γκρενόμπλ, όπου μιλούν τα πιο καθαρά γαλλικά, όχι σαν το babil των Παριζιάνων). Από παιδί ακόμα, ένιωθα περισσότερο Γάλλος, παρά Ιταλός, όπως συμβαίνει με όλους τους Πιεμοντέζους. Γι'αυτό και θεωρώ τους Γάλλους ανυπόφορους..."

Το βιβλίο αυτό το διάβασα το προηγούμενο φθινόπωρο και ομολογώ το είχα ξεχάσει. Δε μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση, αλλά πριν λίγες μέρες αναφέρθηκε σε μια κουβέντα που είχα με φίλες για βιβλία και έτσι το θυμήθηκα.
Για τον Έκο τι να πει κανείς; Έχει γράψει εξαιρετικά βιβλία, μεταξύ αυτών το πολυαγαπημένο μου "'Ονομα του Ρόδου", με πολλούς φανατικούς θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Δεν έχω διαβάσει όλα του τα βιβλία, παρά μόνο το "Όνομα του Ρόδου" και "Το Εκκρεμές του Φουκώ" και τελευταία "Το Κοιμητήριο της Πράγας". Δεν είχα σκοπό να το αγοράσω, αλλά μου το πρότειναν κάποια στιγμή στο βιβλιοπωλείο και έτσι το πήρα.
Δεν ήταν ούτε καλή ούτε κακή ιδέα... Η αφήγηση έξυπνη αλλά κουραστική. Η υπόθεση αρχικά ενδιαφέρουσα αλλά τελικά ελαφρώς βαρετή. Αυτό που κυρίως με ενόχλησε όμως ήταν ο συνεχής βομβαρδισμός από ιστορικά στοιχεία...Ήταν απλώς πολλά, πάρα πολλά...Και χάθηκα.
Τελικά η επίγευση του βιβλίου ήταν αδιάφορη! Το διάβασα και το ξέχασα αμέσως!
Το αφήνω λοιπόν στην κρίση σας!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Το όνομα του Ρόδου έχω διαβάσει μόνο..
Ο χρήστης bill είπε…
το ξεκίνησα τα Χριστούγεννα και το τελείωσα μετά το Πάσχα. έκανα τόσο καιρό να το διαβάσω γιατί δε με τράβηξε και πάρα πολύ. μέχρι τη μέση ομως. από τη μέση και μετά το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. ειδικά ο τρόπος που αποκάλυψε τι συμβαίνει με τους δύο πρωταγωνιστές θεωρώ ότι ήταν αριστουργηματικός.

ΥΓ: βέβαια έχω μια κλίση προς την ιστορία και την ψυχολογία, οπότε ίσως και γι' αυτό να μου άρεσε.
Ο χρήστης VAD είπε…
Απ'τα βιβλια του Εκο μόνο αυτο δεν εχω στη βιβλιοθήκη μου,γμτ την κρίση μου,ασε...
-Καπου θα το βρω όμως να το διαβασω,όλα τα εργα του μ'αρέσανε,γούστα ειναι αυτά:)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Hfaistiwna το καλύτερο έχεις διαβάσει!

bill ίσως να το αδικώ λίγο το βιβλίο, πιθανότατα γιατί κι εμένα μέχρι τη μέση με είχε κουράσει τόσο που έχασα το κέφι μου...

VAD ε βέβαια, αυτό έλειπε να αρέσουν σε όλους μας τα ίδια πράγματα...Πόσο βαρετό θα ήταν!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Gyro είπε…
Αν διαβάσεις και τη δική μου εντύπωση για αυτό το βιβλίο νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου.

http://larissa-town.blogspot.gr/2011/06/blog-post_05.html

Καλή συνέχεια στο νέο ξεκίνημα του site.
Χαιρετισμούς στον KitsoMitso
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Γεια σου Gyro!! Ναι, νομίζω ότι συμφωνούμε απόλυτα!!
Ευχαριστούμε για τις ευχές! Θα μεταφέρω και τα χαιρετίσματα, εννοείται!!

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;