32 μέρες μαμά!!

Και όμως! Σήμερα κλείνω 32 μέρες ως μαμά! Ακόμα υπάρχουν στιγμές που δε μπορώ να πιστέψω ότι αυτό το υπέροχο πλάσμα που κρατάω στην αγκαλιά μου και θέλω να το πνίξω στα φιλιά είναι δικό μας! Αναρωτιέμαι, πώς δημιουργήσαμε εμείς κάτι τόσο υπέροχο και αμέσως σκέφτομαι ότι δημιουργήθηκε με τόση αγάπη που δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς!
 Είναι ένα μικρό ανθρωπάκι 32 ημερών σήμερα, που κλαίει, λερώνει πάνες και απαιτεί να το ταΐζω όποτε έχει όρεξη έστω και για 3 λεπτά...Ένα μικρό ανθρωπάκι που όταν το θηλάζω με κοιτάζει στα μάτια και με χαϊδεύει με τα μικροσκοπικά χεράκια του, κλείνει τα ματάκια και σουφρώνει τα χειλάκια όταν χορταίνει και με κάνει να θέλω να την κρατήσω για πάντα αγκαλιά (και εννοείται να την πνίξω στα φιλιά!)!
Τη μέρα του τοκετού δε θα την ξεχάσω ποτέ, ήταν άλλωστε ότι πιο δύσκολο αλλά και ότι πιο συγκλονιστικό έχω κάνει ποτέ, τη στιγμή που μου την ακούμπησαν πρώτη φορά στην αγκαλιά μου δε θα την ξεχάσω ποτέ... Ούτε τον πρώτο θηλασμό κατά τον οποίο κοίταγα με αγωνία τα αυτιά της γιατί μου φαινόντουσαν διαφορετικά!
Μπορεί οι μέρες να πέρασαν γρήγορα, αλλά δε θα πω ποτέ ότι πέρασαν εύκολα...
Οι δυσκολίες πολλές αλλά η ευτυχία ανείπωτη...
32 μέρες πριν έμαθα πόσο ζυγίζει η ευτυχία...Είδα τα μάτια της, μύρισα τη μυρωδιά της! Και είδα στα μάτια του τρελοτουρίστα μου, απέραντη αγάπη και χαρά...
Γιατί τι άλλο μπορεί να είναι η ευτυχία παρά το υπέροχο παιδάκι μας;

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ1. Για την ιστορία, 25 Μάρτη, το μαιευτήριο μας τάισε μπακαλιάρο!! :D
ΥΓ2. Τρελοτουρίστα μου, σ'αγαπώ απεριόριστα! Και σ'ευχαριστώ...


Σχόλια

Ο χρήστης Mrs Anosia είπε…
έχω λιώσει
εντελώς

τι πατούσα είναι αυτή;!

να δώσεις ένα φιλί στο μεγάλο μεγάλο δαχτυλάκι :)

(τι δυσκολίες μανούλα;)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Δύο ημερών πατούσα Mrs Anosia!!
Μεγάλο μωρό, πολύωροι ή πολύ συχνοί θηλασμοί, πολύ γάλα (πάρα πολύ, να 'ξερες πόσο πετάω...)...
Μόνο ένα φιλί; Δύσκολο!! Δεκάδες!!
Φιλάκια!!
Ο χρήστης mommyinhappiness είπε…
Στο λέω εγώ που τα έχω ζήσει πρόσφατα! Κάθε μα κάθε μέρα που περνάει η ευτυχία σου θα πολλαπλασιάζεται!!
Ο χρήστης lucinta είπε…
Με κάνεις να θέλω παιδάκι :))))

Μου έφτιαξες τη διάθεση, ειλικρινά, με το πανέμορφο κείμενό σου. Ό,τι καλύτερο και ομορφότερο εύχομαι και στους 3 σας!!! Να είστε πάντα καλά!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Τι ευτυχία ε;
Να είστε καλά και να το δείτε όπως ποθείτε το μωράκι! :)
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Mα υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία????
Την αλλάζεις αυτήν την ευτυχία με οτιδήποτε άλλο??
Να στε καλά να την χαιρόσαστε την μπουμπούκα σας!
Φιλιά!
Ο χρήστης kiki είπε…
Αχ.... :-D
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
mommyinhappiness αχ το ξέρω!! Δε τη χορταίνω!! Να χαίρεσαι το μικρουλάκι σου!!

lucinta Βουρ στο ψητό!! :D
Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!! Φιλάκια

Hfaistiwna ασύλληπτη!! Φιλιά πολλά και ευχαριστούμε!

ΕΛΕΝΑ, σιγά μην υπάρχει!! :D Φιλιά κι από μας κι ευχαριστούμε για τις ευχές!

kiki και λίγα λες!! :)
Ο χρήστης VAD είπε…
Να κλείσεις 32 χρόνια μαμά!
Εκει να δεις ευτυχία!
Το ζώ,30 χρόνια μπαμπάς:)
Ο χρήστης Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε…
Ιιιιιιιιιιι, δεν τόχα μάθει, το ζώον!

Να δαγκώσεις (απαλά) την πατουσούλα εκ μέρους μου!

Να σας ζήσει, ωρέ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μέρα της μητέρας που είναι σήμερα, χρόνια σου πολλά!
[Η νύφη μου, που κλείνει 3 μήνες μαμά σε λίγες μέρες, όσο δεν το πίστευε ότι το άκουγε, τόσο της άρεσε αυτό το "χρόνια πολλά" σήμερα :)]
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
VAD, ευχαριστώ πολύ!! Εσύ πια, είσαι βετεράνος!!

Σκύλε θα δαγκώσω οπωσδήποτε!!! Ευχαριστούμε!!

fvasileiou να σας ζήσει το μωράκι! Κι εμένα μου άρεσε αυτό το χρόνια πολλά! Και εννοείται οτι ούτε εγώ μπορώ να το πιστέψω οτι είμαι μαμά!!
Ο χρήστης Ntina είπε…
αχ τι γλυκό αυτο που είπες "έμαθα πόσο ζυγίζει η ευτυχία" έτσι ακριβώς ειναι...ηρθα απο το πάρτυ σου σήμερα!
Ο χρήστης sundayspoon είπε…
Με αυτά τα link parties ανακαλύπτεις αναρτήσεις θησαυρούς! Πόσο όμορφα λόγια... Και πόσο σε καταλαβαίνω... Είναι πολύ ιδιαίτερο να ξέρεις πόσο ζυγίζει η ευτυχία...
Φιλιά στο κουκλάκι σου!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστώ ntina nt!! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;