Ο Κούνελος και το Λαγουδάκι!


Πρόκειται για δυο πολύ όμορφα βιβλία και από άποψη θέματος αλλά και εικονογράφισης.

Και τα δύο ασχολούνται με τη σημασία της φιλίας και της προσφοράς σε φίλους και μη χωρίς να περιμένουμε ανταλλάγματα!

Το "Αϊ Βασίλη θέλω ένα φίλο" και το "Ένα δώρο για τους φίλους μου", τα πήραμε πέρσι τα Χριστούγεννα (το τρελοτουριστάκι μας ήταν τότε 21 μηνών) και τα διαβάζουμε ανελλιπώς μέχρι και σήμερα.


Και τα δύο βιβλία είναι της Rebecca Harry και κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Ίκαρος.

Το μόνο που με ενοχλεί λιγάκι (οκ, παραπάνω από λιγάκι), είναι πως το ίδιο ζωάκι, στο ένα βιβλίο είναι Κούνελος και στο άλλο Λαγουδάκι!

Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ να τα διαβάζω ξανά και ξανά και ξανά (και ξανά) στο κορίτσι μας!



Σχόλια

Ο χρήστης Μαργαρίτα και Νίκη είπε…
Πόσο μου αρέσουν τα Χριστουγεννιάτικα βιβλία.. Κουβαλάνε εκτός από την μαγεία των παραμυθιών, την μαγεία των Χριστουγέννων.
Μαργαρίτα
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Είναι όντως υπέροχα τα χριστουγεννιάτικα βιβλία!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;