Τρέξιμο! ποιος; Εγω;

Που λέτε, πριν λιγες μερες άρχισα να τρέχω!
Το ήθελα πολύ καιρό, περίπου ένα χρόνο, αλλά όλο το ανέβαλα. Μια ο μικρός που θήλαζε κάθε τρεις και λίγο, μια η αϋπνία που δε μου άφηνε περιθώρια για γυμναστική, μια ο καιρός, μια πάλι ο μικρός που ήταν γαντζωμένος πάνω μου και διάφορες άλλες...δικαιολογίες, δεν το αποφάσιζα.
Δεν πήγαινε όμως άλλο, έπρεπε επιτέλους κάτινα κάνω για τον (αγύμναστο) εαυτό μου. Έτσι, αγόρασα ένα καλό ζευγάρι παπούτσια τρεξίματος και έναν καλό αθλητικό στηθόδεσμο (και τα δύο πολύ σημαντικά και επί της ουσίας το μόνο έξοδο που χρειάζεται) και πριν από δύο περίπου εβδομάδες βγήκα για τρέξιμο.
Κατέβασα που λέτε στο κινητό μου την εφαρμογή Total Couch to 5K (#C25K), η οποία έχει στόχο όχι απλώς να μας σηκώσει από τον καναπέ αλλά να τρέξουμε 5 χιλιόμετρα σε μισή ωρα, σε 9 εβδομάδες (κάνοντας 3 προπονήσεις τη βδομάδα).
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη crazytourists (@crazytourists) στις

Και μη νομίζετε ότι άρχισα κατευθείαν να τρέχω μέχρι να πέσω κάτω... Όοοοχι! Το πρόγραμμα αποτελείται από μισάωρες προπονήσεις στις οποίες εναλλάσσεται τρέξιμο με περπάτημα. Παρότι είναι αρκετά συντηρητικό πρόγραμμα, με μικρά διαστήματα τρεξίματος (τουλάχιστον στην αρχή), το να σηκωθείς από τον καναπέ και να τρέξεις έστω και για ένα λεπτό συνεχόμενο πριν αρχίσεις να βαδίζεις για να τρέξεις άλλο ένα λεπτό κλπ, δεν είναι εύκολο! Καθόλου εύκολο!!
Έχοντας τελειώσει δύο πρωτες εβδομάδες είμαι πολύ ευχαριστημένη που τα κατάφερα. Μου είναι αρκετά δύσκολο, εχω να γυμναστώ περιπου 5 χρόνια, από την πρώτη μου εγκυμοσύνη δηλαδή. Κάποιες μέρες είμαι άυπνη και συνηθως πολύ κουρασμένη.
Είμαι όμως αποφασισμένη! Το χρειάζεται τόσο το σώμα μου όσο και η ψυχολογία μου. Είναι κάτι που κάνω, μετά από πολύ καιρό, για εμένα!
Εσείς; Τι κάνετε για τον εαυτό σας;

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βρήκα το BlοG σου απο κλικ σε κλικ και σε εκανα bookmark αλλα...Εχμμ , πώς σε κάνουμε follow? δν έχει κουμπί.
πολύ ωραία τα παπούτσια, με 'γεια! :)
Ο χρήστης Unknown είπε…
Άρχισα και εγώ τρέξιμο πριν ενα μήνα περίπου. Δεν έχω τέτοια προσδοκία να τρέξω 5 km σε μισή ώρα, αλλά να μία ευκαιρία. Θα τοψάξω το πρόγραμμα!!
Αλλά το τρέξιμο ή το περπάτημα για εμένα είναι η καλύτερη άσκηση. Και ειδικά αν είναι μέσα στο πράσινο αλλάζει όλη η διάθεση, ανανεώνεσαι!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;