Αύριο είναι μια καινούρια μέρα!

Εδώ και αρκετό καιρό δεν έχω καταφέρει μα βρω το χρόνο να ετοιμάσω ανάρτηση. Επειδή ομως το blog αυτό το αγαπώ, ζήτησα στη σελιδα του στο facebook, για guest posts.
Και είμαι πολύ πολύ χαρούμενη, που η πρώτη που ανταποκρίθηκε ηταν η αγαπημένη μου (και αγαπημένη σας) Ελένη, από το καρυδότσουφλο.
Μου έστειλε λοιπόν το κείμενό της, και φυσικά το δημοσιεύω εδώ με πολλή χαρά και χωρίς να προσθέσω ούτε κόμμα.
Απολαύστε το!
"Αύριο είναι μια καινούρια μέρα. Φυσικά θα έχει και αυτή το ελάττωμα (όπως όλες οι μέρες δηλαδή) πως έτσι και περάσει δεν ξανά γυρίζει πίσω. Οπότε λέω να κάνω μερικά πραγματάκια μπας και καταφέρω να την κάνω ξεχωριστή. Να μείνει ας πούμε στην ιστορία.
Να, πραγματάκια όπως:
Αύριο λοιπόν λέω να θυμηθώ να κοιτάξω τον ουρανό και να χαθώ στο απέραντο γαλάζιο του!
Αύριο λέω επίσης να θυμηθώ να γελάσω. Μμμμ καλύτερα να βρω έναν καλό λόγο για να ξεκαρδιστώ στα γέλια!
Αύριο λέω να θυμηθώ μόλις πάρω τα παιδιά από το σχολείο να διαβάσουμε στα γρήγορα και μετά να αρχίσουμε τις βόλτες!
Αύριο λέω να θυμηθώ να πω στα  παιδιά μου «σ’ αγαπώ» πολλές πολλές φορές!
Αύριο λέω να θυμηθώ να δώσω τραγανά φιλιά στα μάγουλα τους!
Αύριο λέω να θυμηθώ να κάνω κάτι για μένα. Καλύτερα… αύριο να θυμηθώ για αρχή μόλις ξυπνήσω να κοιταχτώ στον καθρέφτη και να μου αρέσω. Ύστερα έχουμε λίγο (αλλά αρκετό) χρόνο για καφέ, διάβασμα ή ότι άλλο μας έρθει!
Αύριο λέω να μην κοιτάξω καθόλου το άδειο μου πορτοφόλι. Και να το κοιτάξω, μπας και γεμίσει;
Αύριο παρόλα αυτά θα επιλέξω να κάνω κάτι μόνο για μένα! Έτσι για το γαμώτο.
Αύριο θα είναι μια καινούρια μέρα. Και σίγουρα όλα τούτα θα χωρέσουν μέσα της!
Αλλά ξέρετε τι λέω; η μέρα είναι μεγάλη ακόμη. Ας ξεκινήσω να κάνω πράξη μερικά από όσα είπα μόλις σήμερα!"

Πολλά φιλιά!

ΥΓ1. Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ
ΥΓ2. Θα χαρώ πολύ να δημοσιεύσω κι άλλα guest posts, εαν θέλετε κι εσείς, let me know

Σχόλια

Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
Πόσο υπέροχη ανάρτηση!!!
Ο χρήστης Maria's Little Men.gr είπε…
Αληθινά λόγια που εύχομαι όλοι μας να τα κάνουμε πράξη, καθημερινά!!!0
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τα λόγια της Ελένης πάντα με μαγεύουν!!!! Καλή αρχή στα γκεστ ποστ σου αγάπη!!!!
Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Μας το αφιερώνω εντάξει;;
Και σε εμάς και σε όλες τις μαμάδες!!!!
Σε ευχαριστώ αγάπη για τη φιλοξενία!!
Τα φιλιά μου από το νότο Αντωνάκο μου!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;