Ο Αινστάιν στο Βερολίνο

"Στην Ελβετία μια καλοκαιρινή νύχτα του 1923 δύο άντρες, δύο σύγχρονοι μάγοι περίμεναν υπομονετικά να τους δείξει την εύνοιά του ο νεαρός πρίγκηπας. Ο Πλάνκ και ο Νερνστ, έπειτα από μια βασανιστική βραδιά, αποφάσισαν να σκοτώσουν μερικές ώρες ακόμα χαζεύοντας τα αξιοθέατα με το τρένο. Ο Αϊνστάιν είχε υποσχεθεί να τους προϋπαντήσει στην επιστροφή τους κρατώντας ένα λουλούδι. Αν ήταν λευκό, αυτό θα σήμαινε ότι απέρριπτε την πρότασή τους. Αν ήταν κόκκινο, θα πήγαινε στο Βερολίνο."

Ένα βιβλίο που περιγράφει τη ζωή και το έργο του Albert Einstein με φόντο το Βερολίνο της περιόδου 1914-1933.
Ένα βιβλίο που συνδυάζει τη φυσική με την ιστορία, τις μεγάλες εξελίξεις της εποχής στη θεωρητική φυσική με τις μεγάλες κοινωνικές αλλαγές που συντελέστηκαν στη Γερμανία και οδήγησαν σε δύο μεγάλους πολέμους.
Η θεωρία της σχετικότητας, το φωτοηλεκτρικό φαινόμενο, η κβαντική θεωρία, μπλέκονται με το ξέσπασμα του Μεγάλου Πολέμου, την πτώση του καιζερ Γουλιέλμου ΙΙ, τις κοινωνικές ταραχές που προκάλεσε η οικονομική καταστροφή της Γερμανίας λόγω του πολέμου, την ανάπτυξη του αντισιμητικού κινήματος και τη σταδιακή άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία..
Αν σας αρέσουν η φυσική, οι βιογραφίες, οι ιστορία, οι κοινωνικο-πολιτικές εξελίξεις, τα "ταξίδια" στο χρόνο, τότε αυτό το βιβλίο είναι σίγουρα μια πολύ καλή επιλογή...

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης akrat είπε…
αυτά κάνετε και μας φρικάρετε
εδώ δεν προκάμουμε να διαβάσουμε τέσσερα βιβλία τον μήνα μας κεντρίζετε το ενδιαφέρον για νέα
αααααααααααααα
σας βαρέθηκα
χαχα
Ο χρήστης Flonsavardu είπε…
ωωωω, μ' αρέσουν όλα αυτά τα οποία αναφέρεις! θα το έχω υπόψην μου!
Ο χρήστης lucinta είπε…
Τρελοτουρίστρια πάω να το αγοράσω ΤΏΡΑ! Δεν είχα ξανακούσει γι' αυτό και από την περιγραφή σου, μου φαίνεται εξαιρετικό! Thank you ;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ιστορία και βιογραφίες μ' αρέσουν πολύ. τη φυσική, ποιος την αντέχει?? :) καλό ΣΚ!
Ο χρήστης Vassilis είπε…
Φαίνεται ενδιαφέρον το βιβλίο. Μεγάλο μυαλό και πνεύμα ο Αϊνστάϊν.
Δύο από τις δηλώσεις που λέγεται ότι έχει πει :
"Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση." και
"Η μόρφωση είναι αυτό που μένει όταν κάποιος ξεχάσει τα πάντα που έμαθε στο σχολείο."
Καλό μήνα!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Εμένα μου αρέσει μέχρι ΚΑΙ η Φυσική!! Πολύ ενδιαφέρουσα η πρόταση σου, σε ευχαριστούμε!!
Καλό μήνα, καλή βδομάδα από αύριο, ή μάλλον από σήμερα:)
Ο χρήστης Γιώργος Τ. είπε…
Ενδιαφέρον βιβλίο ακούγεται, αν και δεν μου αρέσει καθόλου η φυσική.. Τα υπόλοιπα στοιχεία πάντως μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον..
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
akrat, σιγά σιγά καλέ!! Και τέσσερα το μήνα, μια χαρά είναι!!

Flonsavardu, θα σου αρέσει νομίζω!! Αν και σε ορισμένα σημεία είναι κάπως δυσνόητο (φυσική είναι αυτή και μάλιστα θεωρίες του Αϊνστάιν!)

lucinta, κι εγώ κατά τύχη το πήρα, σε ένα αεροδρόμιο, δεν είχα βρει κάτι πιο ενδιαφέρον!! Παρ' όλα αυτά μου άρεσε πολύ!

unclescrooge, τι είναι λίγη φυσικούλα; Χαχα!!

Vassili, ήταν μεγάλη μορφή, όντως! Η φράση του μου αρέσει πολύ είναι: "Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο!!"

ΕΛΕΝΑ, αφού σ' αρέσει και η φυσική, όρμα!! Καλό μήνα!

Γιώργο Τ., τα πολύ επιστημονικά κομμάτια μπορείς να τα προσπερνάς! Δεν είναι και τόσο πολύ σημαντικά για την πλοκή του βιβλίου :)

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Skouliki είπε…
διαβαζεις αρκετα ε ..

εγω δεν ....για χ λογους

καλο μηνα
Ο χρήστης If...ιγένεια είπε…
Αν προλαβω και ααααν το θυμηθώ θα το παρω :P
Ο χρήστης βασίλης είπε…
Ωραία όλα τα βιβλία... Εχω στοίβα να περιμένει και αγοράζω συνεχώς...
Ο χρήστης fvasileiou είπε…
Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται, παιδιά. Εκείνη η περίοδος της Γερμανικής ιστορίας, της τέχνης, της λογοτεχνίας, έχει τρομερό ενδιαφέρον. Πόσω μάλλον που συνδυάζεται με φυσική, από την οποία έχω πάρει διαζύγιο από τα λυκειακά μου χρόνια, αλλά με μεγάλη ευχαρίστηση θα μάθαινα κάποια βασικά πραγματάκια στο χαλαρό.

Το σημείωσα!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
skouliki,διαβάζω αρκετά, όντως! Μ' αρέσει πολύ!!

if.. ιγένεια, αν το πάρεις τελικά μάλλον θα σ'αρέσει!

βασίλη, μια από τα ίδια!! Κι όλο βλέπω κάποιο που θα ήθελα να διαβάσω!!

fvasileiou αφού σ'αρέσουν όλα αυτά, σίγουρα θα το βρεις ενδιαφέρον το βιβλίο!! Όσο για τη φυσική...δε χρειάζεται να τα καταλαβαίνουμε και όλα!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Skouliki είπε…
sex ποτε κανεις ?

χαχαχχα

καλο σκ βρε φιλι
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Βρε σκουλήκι δε διαβάζω και συνέχεια!! Άλλωστε ποιος τα χ... τα βιβλία όταν είναι για sex;
Φιλιά!!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Skouliki είπε…
aaaa ωραιαααααααααααααααααα :)))

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;