...την Τρίτη δεν αντέχω...

Ωραία μέρα! Με λιακάδα για πικ νικ!!
Έβρεξε κιόλας χτες και το χώμα μυρίζει...

Αλλά εμείς δουλειά...Μπροστά σε ένα pc από το πρωί να βλέπουμε λίγο ήλιο πίσω από τις περσίδες...Γαμώτο...Και δεν ξέρω για τον τρελοτουρίστα, αλλά εμείς εδώ μέσα, γεμάτοι "τυφλοπόντικες"! Να ανοίγω τις περσίδες εγώ, να μου τις κλείνουν οι άλλοι...Τώρα όμως που βράδιασε...

Άσχετη απορία...Γιατί στο στρουμφοχωριό υπήρχε μόνο μία γυναίκα; Χμμμ!! Περίεργα πράματα...

Και όχι τίποτα άλλο...Έχω φάει και τρελό χώσιμο...Μα γιατί όλες οι προθεσμίες λήγουν 28 του μηνός; Τουτουνού βέβαια...Για να μου σπάσουν τα νεύρα...Σίγουρα!

Θα πάμε όμως cinema! Για ταινία και μικρό χονκ κονγκ! Λέμε να δούμε την αμφιβολία...Θα σας πούμε εντυπώσεις το βράδυ!! Μπορεί να φάμε και κινέζικο...

Update:
Την είδαμε την αμφιβολία!! Αρκετά καλή, η Amy Adams κατά τη γνώμη μου ήταν εξαιρετική, το ίδιο και η Meryl Streep. Ο Philip Seymour Hoffman από την άλλη δε μας ενθουσίασε, τον περιμέναμε καλύτερο...Αν σας αρέσουν οι ιστορίες χαρακτήρων να την δείτε οπωσδήποτε!
Μικρό χονκ κόνγκ δε φάγαμε!! Και εννοοώ ότι δε φάγαμε ποπ κορν! Την προ-προηγούμενη φορά που πήγαμε cinema ο τρελοτουρίστας μου ήθελε να πάρει ένα hot dog και ένα μικρό pop corn...Αντί αυτών αρχικά ζήτησε ένα μικρό χοκ πορν και μετά ένα μικρό χονκ κονγκ!!! Ακόμα τον κοροϊδεύω!!
Φάγαμε και κινέζικο!! Αμέ!!
Καλημέραααααααααα!!!!!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
άντε και να περάσετε ομορφα :))

βγάλτε το χιονι καλέ!
ανοίξιασε σχεδόν :))
Ο χρήστης Flonsavardu είπε…
μεγάλη ανωμαλία όντως αυτό με τη στρουμφίτα. ποτέ μου δεν το κατάλαβα!
τι είναι το χονγκ κονγκ; (εκτός από κινέζικη πόλη, αλλά μάλλον δεν εννοείς αυτό)
περιμένω με αγωνία εντυπώσεις από το doubt!

φιλάκια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
να τη δείτε την αμφιβολία και να μας μεταφέρετε εντυπώσεις. θέλω πολύ να το δω! Όσο για τη στρουμφίτα, λυπάμαι, δεν μπορώ να σας διαφωτίσω!!!
Ο χρήστης lucinta είπε…
Mια απ' τα ίδια κι εδώ τρελοτουρίστριά μου! Ανεξέλεγκτες ποσότητες δουλειάς, εξωφρενικες απαιτήσεις και ατελείωτη γκρίνια. Τι μήνας κι αυτός! Είναι και κουτσός και χάνουμε 3 μέρες στα deadlines :)

Καλά να περάσετε, περιμένουμε εντυπώσεις απ' την ταινία!
Ο χρήστης Γιώργος Τ. είπε…
Ένας "τυφλοπόντικας" θα ρίξει φως όσον αφορά την Στρουμφίτα!!
Σύμφωνα με κάποιες θεωρίες, τα στρουμφάκια προβάλλουν υποσυνείδητα την κομμουνιστική κοινωνία.. Πολλά στοιχεία είναι πραγματικά πετυχημένα.. Αντιγράφω αυτό που αφορά την Στρουμφίτα:
"Η Στρουμφίτα τι ρόλο παίζει? Είναι πλήρως εξισωμένη στο Στρουμφοχωριό, αν και είναι το αντίθετο φύλο και προφανώς τα Στρουμφάκια μοιράζονται και αυτή και αρκούνται με μία, όπως και τους φυσικούς πόρους, φαγητό κλπ.."

Με μια απλή αναζήτηση στο google "στρουμφακια και κομμουνισμος" μπορείτε να βρείτε και το υπόλοιπο κείμενο..

Καλημέρα!!!
Ο χρήστης akrat είπε…
α ρε ζούλιες...
και οι χρόνοι πάντα τρεχουν οι ρημάδηδες...
καλημέρα...
Ο χρήστης patsiouri είπε…
Το στρομφοχωριό είναι κομμουνιστικό κοινόβιο στο οποίο απαγορεύεται να ερωτευτείς.
Υπάρχει μόνο μία γυναίκα και ένα μωρό το οποίο, ώ λα λα, δεν είναι δικό της!
Μπορεί να μιλάμε για την κολλεκτίβα του μέλλοντος...
Και διόλου δε με χαλάει!
Καλή διάθεση να υπάρχει...
Ο χρήστης patsiouri είπε…
Α, τώρα είδα το σχόλιο του Γιώργου!
Η σελίδα που αναφέρει είναι πολύ ενδιαφέρουσα, ιδίως η ταύτιση του Δρακουμέλ με τον καπιταλισμό!
Ο χρήστης cook είπε…
εδω εχουμε μουλιασει απο τη βροχη...μια μερα με ηλιο,10 με βροχη!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Σούπερ η βολτίτσα σας!!
Φάγατε και κινέζικο, ε??? (ζηλεύω!!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καημο το χω να παω μια φορα σε κινεζικο κανονικο, αντι να παραγγλενω συνεχεια απο τη δουλεια!! χεχε

μα τι προβληματισμοι περι στρουμφακιων ειναι αυτοι??

καλημερες!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Μαριλένα, η ΕΜΥ προβλέπει χιόνια για το Σαββατοκύριακο!!

Flonsavardu, τρελό γέλιο με το μικρό χονκ κονγκ! Καλή η ταινία, να τη δεις!
Κουλαμάρα αυτό με τη στρουμφίτα...

scroogάκο να πας να τη δεις κι εσύ την ταινία!! :P

Μα τι πράμα είναι αυτό βρε lucinta; Όλα τούτο το μήνα πρέπει να γίνουν πια; Χμφφφφφ!!

Γιώργο Τ. είσαι από αυτούς που κλείνουν τα στόρια; Ιιιιιιιι!!!!
Αυτό με τον κομμουνισμό το έχω ξανα-ακούσει αλλά δεν καταλαβαίνω το σκοπό της "μοιρασιάς" της Στρουμφίτας...Θα με πιάσουν τα "φεμινιστικά" μου! Χαχα!!

akrat, ζούλιες;;;; Τι είναι τούτου; Καλό;

patsiouri το μωρό φύτρωσε; Άλλη μια απορία που αδυνατούσα να επιλύσω...Ναι έχει ενδιαφέρον το κείμενο που λέει ο Γιώργος...

cook, το έμαθα!! Ήρθε ο θείος μου για δυο μέρες Αγρίνιο (έχουμε άκρες και στο Αγρίνιο όπως καταλαβαίνεις, όχι μόνο Κυπαρισσία!), πολύ βροχή λέει!! Άλλο πράμα!!

ΕΛΕΝΑ, ωραία ήταν η βόλτα! Φάγαμε, φάγαμε!!! :)

lifewhispers το κινέζικο που πήγαμε εμείς δεν το λές ακριβώς κανονικό, αλλά δεν ήταν delivery!!
Έψαχνα μια ωραία εικονίτσα, χαρούμενη που να θυμίζει ωραίο πικ νικ, βρήκα τη στρουμφοφωτό που έβαλα και προβληματίστικα!! Τι τα θες!! Το χω κάψει κι εγώ!! Χαχα!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Olga είπε…
Το έχω νιώσει άπειρες φορές αυτό!!
Υπομονή τρελοτουριστάκια μου...
Και άμα σας τη δώσει βουτήξτε το κοκόρ και πάτε μια βόλτα για χοκ πορν ή εστω χονκ κογκ!!

Μάκιααααααα
Ο χρήστης Flonsavardu είπε…
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. πολύ καλό!
Ο χρήστης fvasileiou είπε…
Όχι μόνο σε ολόκληρο το στρουμφοχώρι υπάρχει μόνο μία γυναίκα, αλλά κι αυτήν την κατασκεύασε ο πανκάκιστος Δρακουμέλ -τι συμπέρασμα βγαίνει από αυτό, μέρα που είναι σήμερα;
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Olga χώσιμο είναι θα περάσει!! Και μετά κοκόρ και εκδρομή!! Φιλιά!!

Flonsavardu γελάμε πολύ! Παράπονο δεν έχω!!

fvasileiou, α πα πα!! Θα με πιάσουν τα φεμινιστικά μου λέμε!! Όσο για τη μέρα, δεν νομίζω ότι έχει κάτι εξαιρετικό...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;