Μια μακαρονάδα στα γρήγορα!!

Πόσες φορές σας έχει τύχει να έχετε περίσσευμα ενός φαγητού στο ψυγείο, να τρώτε συνέχεια και να μην τελειώνει με τίποτα; Εμένα μου συμβαίνει πολύ συχνά και βαριέμαι τρελά να τρώω το ίδιο πράγμα 6, 7, 8 φορές!!!
Αυτή τη φορά το περίσσευμα ήταν μπουτάκια κοτόπουλο στο φούρνο από την Κυριακή και μακαρόνια από προχτές! Εφτιαξα λοιπόν μια μακαρονάδα συνδυασμό και τα ξεφορτώθηκα και τα δύο! Τα "υλικά" μου ήταν:
  • μακαρόνια ψυγείου
  • κοτόπουλο ψυγείου
  • πιπεριά κέρατο
  • ψημένη ρακή Αμοργού (υλικό bonus!)
Καθάρισα το κοτόπουλο από το κόκκαλο και το έκοψα κομματάκια το άφησα λίγο να ζεσταθεί και έκοψα την πιπεριά σε ροδέλες. Σε ένα τηγανάκι έριξα ελάχιστο λάδι (το κοτόπουλο είχε μπόλικο) και τσιγάρισα ελάχιστα την πιπεριά, ίσα να μαλακώσει. Πρόσθεσα το κοτόπουλο, ανακάτεψα και έσβησα με τη ρακή. Το άφησα να πάρει μια βράση, έριξα στο τηγάνι τα μακαρόνια να ζεσταθούν και το καταβρόχθισα!!
Υπέροχο, καθόλου βαρετό και η ρακή του έδωσε πολύ ωραία γεύση!!
Καλή όρεξη!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
μπράβο τρελοτουρίστρια!

πολύ καλή η έμπνευση :))
Ο χρήστης Μετεωρίτης είπε…
μμμμ!!
Έχω τρέλα με την μαγειρική, θα το δοκιμάσω!

Καλή όρεξη!!
Ο χρήστης mamma είπε…
Τα καλύτερα φαγητά τελικά γίνονται από τα περισσεύματα του ψυγείου.
Ο χρήστης Xenia είπε…
ρακη ε;; Δεν το ειχα σκεφτει ποτε!!
βεβαια εχω σταματησει να μαγειρευω εδω και κατι μηνες.
Ο χρήστης seaconfused είπε…
χικ! :P
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Όρεξη να υπάρχει και όλα τα άλλα!
Μια χαρά σε βρίσκω!
Ο χρήστης Skouliki είπε…
εφυγα ηρθα και παλι για φαι μιλας χαχαχ

πειναω !
Ο χρήστης tdjm είπε…
Καλημέρα και καλό χειμώνα...

Φιλια

Ευχαριστώ για τις ευχές ...έστω και καθυστερημένα!!
Ο χρήστης patsiouri είπε…
Χε χε, εγώ έφτιαξα σάλτσα με υπολείμματα χωριάτικης από το ψυγείο, αφού βέβαια μπήκα στον κόπο να ξεδιαλέξω τα αγγούρια.
Η βαρεμάρα κάνει θαύματα!
Ο χρήστης kiki είπε…
Θέλω κι εγώ!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Μαριλένα, τρώω κάτι τέτοιες φλασιές πού και πού!! Ευχαριστώωωω!!!

Μετεωρίτη, βγήκα πολύ καλό, αλήθεια! Φαντάζομαι ότι με φρέσκο κοτόπουλο, μη μαγειρεμένο από παλιά θα είναι πιο νόστιμο! Α!! Σουτζουκάκια λοιπόν ε;

Έτσι είναι mamma, αλλά ούτε που το περίμενα!

patatoula, κι εγώ! Ursus ήθελα να βάλω αρχικά αλλά είχε ξεθυμάνει κι έτσι προτίμησα τα ελληνικά προϊοντα!! Μπορεί να στο μαγειρέψει κάποιος άλλος όμως!!

confused, κανονικά!!

θενξ KitseMitse!!

Βρε Skouliki, δεν το κάνουμε επίτηδες, αλήθεια!!! Κι εγώ πεινάω!!!

Καλό φθινόπωρο Ξανθούλα!! :)

patsiouri είσαι πολύ μπροστά!! Με υπολείμματα χωριάτικης; Ουάου!!

Kiki, εσύ κάνεις τόσο ωραία πράματα στην κουζινίτσα σου, την τρελο-τουριστο-κατασκευή λιμπίστηκες; Χαχα!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης P. Kapodistrias είπε…
Παρότι χορτάτος, δε θα έλεγα όχι!!!...
Ο χρήστης akrat είπε…
μπράβο μπράβο
καλό φθινώπορο
υγεία και χαρά
Ο χρήστης Skouliki είπε…
Ναι αλλα αμα γινω χοντρη μετα πως θα παντρευτω ???

φιλακι!
Ο χρήστης Πίκος Απίκος είπε…
Εγώ άρχισα δίαιτα πάντως και ακούω για μακαρονάδες και τρελαίνομαι:). Aoυ!!! Μόλις δάγκωσα την οθόνη μου ο λαίμαργος...:).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;