Ξέρω τι είναι ο έρωτας...
Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1





Σχόλια
Μήπως το μανιτάρι "ποιος ξέρει" παίζει σημαντικό ρόλο στην συνταγή?
Καλημέρα!!!
έλεοςςςςςςς
χαχα
πεινάωωωωωω
Μάκιαααα
Υγ Περνανε οι μέρες??
Καλημέρα
εγω αλλαζω το κρεας με κοτοπουλο και το τρωω ολο !!!
Κική, τι να μπαγιατέψει καλέ; Πάρε όσο θες!! Χαχα!!
Radio Marconi, αυτό το μανιτάρι μπορεί να αντικατασταθεί από οποιοδήποτε άλλο ή και άλλο λαχανικό! Απλώς το είδαμε έτσι μικρούλι και αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε!
akrat βρήκες κι εσύ ώρα να μπεις!!!
Ολγάκι και νόστιμο, και γρήγορο και εύκολο! Για βάλε το μωρό σου να σου το φτιάξει, με τέτοιο δώρο του ετοιμάζεις, όλα τα χατίρια πρέπει να σου κάνει!!
Οι μέρες πέρασαν!! Κυριακή έρχομαι, πρώτα ο καιρός!!! Φιλιά πολλά!!
ΚίτοσΜίτσο, απλά, λιτά και απέριττα αλλά πολύ νόστιμα!!
kouliki, καλέ το συζητάς; Και με κοτόπουλο σούπερ θα είναι!!!
Τρελοτουρίστρια