Επιστρέψαμε-Περί Έρωτος-Τα κατάφερα!

Γειά σας, γειά σας, γειά σας!! Επιστρέψαμε προχθές από ένα "φλεγόμενο" από τη ζέστη νησί στη "φλεγόμενη" Αθήνα και ήδη ετοιμάζουμε τις πρώτες αναρτήσεις! Αυτή η ανάρτηση είναι εμβόλιμη! Εκτός σχεδίου και φυσικά ο τρελοτουρίστας θα τη δει αφού δημοσιευθεί! Κατόπιν εορτής!!
Πρέπει να σας πω ότι περάσαμε τέλεια, αν και παραγνωρίστηκα λίγο (για άλλη μια φορά) με την υποθαλάσσια χλωρίδα του νησιού! Επίσης λίγο έλειψε να μας κλέψουν τα ποδήλατα, αλλά τελικά γλιτώσαμε με μικρές ζημιές! Εχουμε γίνει σα γυφτάκια από τον ήλιο (μέχρι και ο τρελοτουρίστας, κοσμοϊστορικό γεγονός!) και πολύ μ'αρέσει! Αχ τι καλά!!

Το δεύτερο μέρος του τίτλου της ανάρτησης, αναφέρεται στο βιβλίο του Stendhal!! Μην το διαβάσετε!!! Ποτέ, ποτέ, ποτέ!! Μην το αγοράσετε για κανένα λόγο!! Ποτέ, ποτέ, ποτέ!! Δε μου άρεσε καθόλου!!!
Το τρίτο μέρος του τίτλου, αναφέρεται επίσης σ'αυτό το βιβλίο! Κατάφερα, επιτέλους, να παρατήσω ένα βιβλίο που δε μ'αρέσει πριν το τελειώσω!!!
Για την ακρίβεια, διάβασα λιγότερες από 100 σελίδες και το άφησα στην άκρη! Γιούπιιιιιιι!!!!

Πολλά φιλιά!!
Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Έρχεται οσονούπω και μια κανονική ανάρτηση!!
ΥΓ. Άκουσα ότι μάλλον οι αρχαιολογικοί χώροι θα είναι κλειστοί το βράδυ της πανσελήνου! Κρίμα...

Σχόλια

Ο χρήστης VAD είπε…
Καλώς τα τα παιδιά!Αντε να δούμε βυθοαναρτήσεις....
-Για τις Λεύκες Ασάλευτες" θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω,γούστα ειναι αυτά,το διάβασα πριν από χρόνια και κόλλησα με τη Μάρω Δούκα, είναι πραγματική λογοτέχνης και όχι μπεστσελερίστρια σαν τις γλυκανάλατες αστές αυτής της δεκαετίας που μας έχουν φλομώσει στο κυριλέ Αρλεκιν...

Kαλή προσαρμογή σας εύχομαι...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
VAD έβγαλες τρελό συμπέρασμα για τις βυθοαναρτήσεις!! Εγώ πάντως εννοούσα ότι κάτι με τσίμπησε!! Χαχα!! Για τη Μάρω Δούκα, δεν ξέρω, δεν έχω διαβάσει κάτι άλλο δικό της απλώς το συγκεκριμένο δε μου ταίριαζε...Όσο για τα σύγχρονα ευπώλητα, θα συμφωνήσω...Η συντριπτική πλειοψηφία θα έπρεπε να είναι στα απούλητα...

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;