Ήλιος με δόντια

"Ναι, εγώ είμ'αυτός. Ο Κωνσταντής με τ'όνομα, που δούλευα κάλφας στο μηχανουργείο του μαστρο-Μιμάκη στη Φτωχιά Προκυμαία, άκρη άκρη στο λιμάνι της Χώρας, εκεί που αράζουνε τα βαπόρια. Μπορείς να με φωνάζεις και Ιδιώνυμον, Ακούω και σ'αυτό ακόμα, δεν το ξέχασα. Μην κοιτάς που τώρα, εν έτει 1969, με λένε Κωνσταντίνο, αφράτεψα και είμαι μες στα μαύρα, ας όψονται εκείνες οι μαύρες μέρες, οι άραχνες..."

Πρόκειται για ένα ακόμα βιβλίο του Γιάννη Μακριδάκη, του συγγραφέα του βιβλίου "Η δεξιά τσέπη του ράσου". Η υπόθεση είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, περιστρέφεται γύρω από τη ζωή του Κωνσταντή, μια δύσκολη ζωή, περίεργη...
Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει, η αλήθεια είναι ότι είναι κάπως περίεργο, πάντως σίγουρα έχει ενδιαφέρον, είναι καλογραμμένο, με ωραία γλώσσα και καθόλου μα καθόλου βαρετό!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης koulpa είπε…
ααα ωραίο φαινεται.. η γλώσσα δλδ.. αχ.. έχει νταρντανέψει η λίστα των προς αγορά.. θα πέσει να με πλακώσει.. :) :)
καλησπέρες :) :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Η δικιά μου λίστα να δεις!!! :)

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Αν δεν είναι βαρετό, γιατί να μην μας αρέσει????
Εχω ξεκινήσει 2-3 και διαβάζω, τι κακό κι αυτό μ' εμένα να τα ανακατεύω έτσι???
Δεν κρατιέμαι να τα ξεκινήσω και καταντάω να τα διαβάζω όλα μαζί!
Φιλιά, καλό απόγευμα!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Έλενα βαρετό δεν είναι! Είναι απλώς περίεργο, αλλά δε μπορώ να σου πω τι εννοώ γιατί θα χαλάσει η "μαγεία" του βιβλίου!!
Ο τρελοτουρίστας το κάνει αυτό κάπου κάπου, να διαβάσει 1-2 βιβλία μαζί, εγώ δε μπορώ καθόλου!!
Φιλιά!! :)
Ο χρήστης kostas είπε…
Το πηρα απο την Χιο,οπου μενει ο Μακριδακης και το διαβασα.
Ειναι οπως λετε περιεργο αλλα εχει πληροφοριες για την ζωη της Χιου και ειδικα την εντος του καστρου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;