39 ακριβώς!!

39 εβδομάδες σήμερα! Έχει μπει και επίσημα πια η άνοιξη και το τρελοτουριστάκι μάλλον μας κάνει νάζια και δε λέει να βγει, παρότι έχει πάρει θέση εξόδου και καιρό! Νομίζω ότι έχει βολευτεί στην τεραστίων, πια, διαστάσεων κοιλιά μου!! 
Ίσως βέβαια να την έχουν μπερδέψει και οι διαφορετικές επιθυμίες του μπαμπά της και των φίλων μας για το πότε πρέπει να κάνει την εμφάνισή της και περιμένει μια ομόφωνη απόφαση, μάλλον την έχουμε ήδη τρελάνει!!! 
Στα highlights των τελευταίων εβδομάδων είναι τα σχέδια που ζωγραφίζει ο τρελοτουρίστας στους τοίχους του παιδικού δωματίου και στα οποία θα βάλουμε σιγά σιγά χρώματα! Η μικρή μάλλον θα αργήσει λίγο να ενθουσιαστεί με την καλλιτεχνική φύση του μπαμπά της, αλλά εγώ, η μαμά (τι λέω;;;;; εγώ μαμά;;;;;), τα έχω ήδη ερωτευτεί!! 
Επίσης άνθισε και η πρώτη τουλίπα μας! Τους βολβούς μας τους είχε κάνει δώρο μια καλή μας φίλη στο γάμο μας, τις φυτέψαμε το χειμώνα, και πριν δυο-τρεις μέρες άνοιξε και το πρώτο λουλούδι!! 

Ελπίζω την επόμενη ανάρτηση αυτού του blog να την ομορφύνει μια φωτογραφία μικροσκοπικών πατουσακίων!
Φιλιά πολλά!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης mamma είπε…
μήπως περιμένει να έρθει την 25η; όπως ο μεγάλος μου;
Σου εύχομαι κάθε ευκολία και γρήγορη γέννα :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
mamma λες να χάσω το μπακαλιάρο; Ξέρεις πόσες μέρες τον λιγουρεύομαι; :D
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλιά!
Ο χρήστης lucinta είπε…
Με το καλόοοο!!! Ανυπομονούμε να δούμε τα πατουσάκια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Άντε κορίτσι με το καλό...
Ο χρήστης Δημήτρης είπε…
Δεν πάει πουθενά ο μπακαλιάρος, θα στον κρατήσουμε στην άκρη!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Καλή Άνοιξη!!!
εεεε να προσέξετε μην μυρίζουν οι μπογιές όταν έρθει το μικρό!!!
Ο χρήστης My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε…
Με το καλο κοριτσακι μου! Σου ευχομαι να εχεις μια ομορφη κ ευκολη γεννα! Νομιζω οτι η τουλιπα που ανθισε, ειναι το συνθημα για τον ερχομο του μωρου σας. Φιλακια!!!
Ο χρήστης kiki είπε…
Κι εγώ έλεγα πως γέννησες που σε έχασα για λίγο :-)
Ο χρήστης moukelis είπε…
Με το καλο,περιμενουμε να δουμε πατουσακια!
Ο χρήστης Marouli είπε…
Ελεγα οτι θα γεννουσες μεσα στην βδομαδα αλλα οχι! Η κοιλια σου δεν ειναι τοοοοοοοοοοοσο τεραστια οσο λες! Υπομονη!! Και το δωματιο το κανετε υπεροχο! :) Με το καλο το νινι "μας"!!

Μαρουλοφιλακια!
Ο χρήστης zoyzoy είπε…
Με το καλό ν'ανθίσει και το μωρούλι σας εντός των ημερών να ησυχάσεις και'συ!

Μ'ενα πόνο εύχομαι
με πολλές ευχές για ένα
γερό και όμορφο μωράκι!


Φιλιά ανοιξιάτικα!!
Ο χρήστης manetarius είπε…
Ααααα!!! Είσαι έγκυος;;;
Αααααααααααα!!!! Με το καλό τρελοτούριστες!! Με το καλό!
Τι καλά! Κι ένα ακόμα κοριτσάκι στην βλογοπαρέα... άντε γιατί πήξαμε στο σώβρακο λέμε!!!! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;