Δύο σε ένα!

Η Μαμά σε κρίση, έψαχνε πριν λίγες μέρες, κάποιον να μοιράζεται τα link party που έκανε κάθε Σάββατο! Μου άρεσε η ιδέα, προσφέρθηκα και έτσι αποφασίσαμε τα Σαββατιάτικα link party να γίνονται από κοινού.
Την οργάνωση του πρώτου party την ανέλαβε η Μαμά σε κρίση, και ορίστε τι μας γράφει:

"Σας ανακοινώνουμε λοιπόν ότι αυτό είναι ένα Shared Link Party (δεν έχω ιδέα εάν υπάρχει στη πραγματικότητα αυτός ο όρος αλλά εμένα μου κάνει πάντως!) το οποίο σημαίνει οτι αναρτάται και από τα δυο blogs και μπορείτε να μπαίνετε είτε στο ένα είτε στο άλλο blog και να βάζετε την ανάρτηση σας, έτσι για το κέφι σας και να έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε αναρτήσεις από πολλούς ακόμη μπλόγκερς και επομένως να γνωρίσετε τα μπλογκοσπιτάκια τους! Το θέμα του πρώτου πάρτυ του 2015 είναι ελεύθερο (και ωραίο) αλλά δε σας κρύβω οτι θα μου άρεσε και ένα θεματάκι που να αγγίζει το καυτό θέμα του Σαββατοκύριακου που διανύουμε... Και αυτό δεν είναι άλλο από τις εκλογές! Δεν σημαίνει απαραίτητα οτι θα πρέπει να έχει πολιτικό περιεχόμενο, αλλά πως περάσατε τη μέρα των εκλογών, τι σκέψεις σας βασανίζουν αυτή τη περίοδο, ή οτιδήποτε άλλο πέρασε ξυστά (και δεν άγγιξε!) το θέμα αυτό! Διαφορετικά... καρφιτσώστε τη σημερινή σας ανάρτηση, ή μια ανάρτηση που θεωρείτε οτι δεν τιμήθηκε όσο έπρεπε όταν δημοσιεύθηκε! Η δική μου ανάρτηση σχετικά με τις εκλογές, συμμετέχει στο Link Party του Μama Relax και έτσι δε θα τη διαβάσετε εδώ! Ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο γεμάτο εκπλήξεις!"

Shared Link Party, λοιπόν, με τις αναρτήσεις να εμφανίζονται και στα δύο blog και το θέμα ελεύθερο με μια χροιά εκλογών. Τι λέτε; Να σας περιμένουμε;

Η δική μου συμμετοχή θα είναι η ανάρτηση "Σπανακόπιτα της γιαγιάς...σχεδόν!!" η οποία ανέβηκε στο blog στις 14/6/12 δηλαδή τρεις μέρες πριν τις επαναληπτικές βουλευτικές εκλογές! Καλοφάγωτη!!

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Τσα! Ήρθα κι εδώ!
Πολύ ωραία η ιδέα σας για κοινό πάρτυ!!!!
Καλό σαββατοκύριακο κορίτσια!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τσα! Ήρθα κι εδώ!
Πολύ ωραία η ιδέα σας για κοινό πάρτυ!!!!
Καλό σαββατοκύριακο κορίτσια!
Ο χρήστης Ελενη είπε…
Ευκαιρία να διαβάσουμε κάτι "σχεδόν" εκλογικό και να χαρούμε!
Καλό ΣΚ σε όλους!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;