Xmas Card Swap 2016! Handmade or not!

Να λοιπόν που ήρθε ο καιρός για τη φετινή ανταλλαγή χειροποίητων χριστουγεννιάτικων καρτών, την Handmade Xmas Card Swap 2016. Η ιδέα φυσικά ανήκει στην αγαπημένη μας Ασπασία του My Lovable Baby η οποία όμως φέτος τρέχει και δε φτάνει. Έτσι, επειδή ας το παραδεχτούμε, λατρεύουμε να φτιάχνουμε και να λαμβάνουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες, τη διοργάνωση την ανέλαβε η Μάρθα κι εγώ. Φέτος μάλιστα, αποφασίσαμε να βάλουμε και τη δική μας, μικρή πινελιά: εάν κάποιος δε μπορεί (ή δε θέλει) να φτιάξει τη δική του κάρτα, μπορεί να επιλέξει να αγοράσει μία, την οποία θα γεμίσει ευχές και θα τη στείλει με όλη του την αγάπη.
Ας δούμε λοιπόν μερικούς βασικούς κανόνες:

1. Για να δηλώσετε συμμετοχή, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα. Τα προσωπικά σας στοιχεία, εννοείται πως θα παραμείνουν εμπιστευτικά και μόνο ο μυστικός αποστολέας θα γνωρίζει τη διεύθυνση του παραλήπτη που θα του ανατεθεί τυχαία. Η φόρμα συμμετοχής θα παραμείνει ανοιχτή έως τις 14/11 τα μεσάνυχτα




2. Εάν επιλέξετε να στείλετε χειροποίητη κάρτα, τότε θα λάβετε και χειροποίητη κάρτα. Εάν επιλέξετε να αγοράσετε κάρτα, αντίστοιχα ο αποστολέας σας θα κάνει το ίδιο. Φυσικά μπορείτε να επιλέξετε και τα δύο.

3. Η κλήρωση των ζευγαριών θα γίνει με τυχαίο τρόπο

4. Η Μάρθα κι εγώ θα στείλουμε e-mail στον καθένα ξεχωριστά με τα στοιχεία του παραλήπτη μέχρι τις 19/11.

5. Η κάρτα σας θα πρέπει να έχει φτάσει στον προορισμό της εγκαίρως για τις γιορτές. Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα. Θα παρακαλέσουμε λοιπόν να την έχετε στείλει έως τις 7/12.

Θα παρακαλέσω θερμά, εάν δεν είστε σίγουροι ότι θα καταφέρετε να είστε συνεπείς, να μη δηλώσετε συμμετοχή. Είναι κρίμα κάποιος, κάπου να περιμένει μια κάρτα που δε θα φτάσει ποτέ, όχι επειδή χάθηκε, αλλά επειδή ποτέ δεν εστάλη.
Εννοείται πως μπορείτε να ανεβάσετε post για την κάρτα σας στο blog σας ή/και σε όποιο social media θέλετε (facebook, instagram κλπ) αλλά θα παρακαλέσω αφενός να μη χαλάσετε την έκπληξη και αποκαλύψετε τον παραλήπτη, αφετέρου να βάλετε link στην ανάρτηση αυτή και να χρησιμοποιήσετε το hashtag #XmasCardSwap2016 


Σχόλια

Ο χρήστης Ελπίδα - two boys and hope είπε…
Τις προηγούμενες δυο φορές εγω δεν έλαβα κάρτα δυστυχως... Φυσικά και θα λάβω μέρος και φέτος..Δεν με πτοεί αυτό.. Ελπίζω ομως αυτη τη φορά να ειμαι τυχερη... Όμως θα ήθελα να τονίσω κι εγω αυτό που είπες .. οτι αν δεν ειναι σιγουρος καποιος οτι θα προλαβει κλπ.. καλυτερα να μην παρει μερος... Ή στην τελική ας την στείλει αργότερα...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Την πρώτη χρονια ούτε εγω είχα λάβει κάρτα δυστυχώς. Πέρσι ήμουν πιο τυχερή. Εύχομαι φέτος να τη λαβεις την καρτουλα σου και να ειναι υπέροχη!
Ο χρήστης zoyzoy είπε…
Πολύ όμορφη ιδέα.Με την τεχνολογία έχει χαθεί η μαγεία της κάρτας.Μέχρι πρίν 5χρόνια επαιρνα και έστελνα ευχές με κάρτες σε συγγενείς και φίλους.Ο διαδικτιακός τρόπος πιστεύω είναι εντελώς ψυχρός.

Καλή επιτυχία εύχομαι στο επιχείρημα
και καλές κατασκευες.

Μακάρι να'χα χρόνο να δημιουργούσα χειροποίητη!!
Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Τοκ! τοκ! ήρθα! να μπω;;;;
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τι όμορφη ιδέα! Χαίρομαι πολύ που θα συμμετέχω!!! :)
Ο χρήστης Maria's Little Men.gr είπε…
Πόσο χαίρομαι που και φέτος θα πάρω μέρος στην ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων καρτών! Προσωπικά ήμουν συνεπής και τις δύο προηγούμενες χρονιές, επειδή και έστειλα τη χειροποίητη καρτούλα και πήρα τη δική μου! Καλή διοργάνωση κορίτσια! φιλάκια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα! Δεν έχω λάβει mail ακόμη για την ανταλλαγή καρτών.Περιμένω να μάθω σε ποιον/α θα στείλω. Έχω υποβάλει τη φόρμα από τις πρώτες ημέρες. ginamakri@yahoo.gr
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Πολύ χαίρομαι που σας αρελσει η ιδέα! Ελπίζω φέτος να μην έχουμε απώλειες και να λάβουμε όλοι την καρδούλα μας!
Gina είχαμε μια καθυστέρηση λόγω ανωτέρας βίας, δε σας έχουμε ξεχάσει. Θα στείλουμε όλα τα e-mail πολύ σύντομα
Ο χρήστης Unknown είπε…
Η καρτούλα μου ταξιδεύει ήδη κι ελπίζω να βρει τον προορισμό της! Αυτή είναι και η σχετική ανάρτηση: http://www.kathemeragoneis.com/2016/12/christmas-cards-drawing-washi-tape.html
Ευχαριστούμε κορίτσια για την διοργάνωση!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;