Χριστουγεννιάτικες ανταλλαγές: secret elf 2016

Μια ακόμα ανταλλαγή στην οποία συμμετείχα φέτος για δεύτερη φορά, ήταν ανταλλαγή secret elf που οργάνωσε ένα πολύ γλυκό κορίτσι από τη Μύκονο, η Δέσποινα του The Smell Of Mommy.
Εδώ πρέπει να κάνω μια παρένθεση και να πω ότι λατρεύω τα μελομακάρονα! Είναι το μόνο γλυκό χωρίς σοκολάτα (ναι, μόνο τα παραδοσιακά τρώω) το οποίο δε μπορώ να σταματήσω να χλαπακιάζω. Η Δέσποινα λοιπόν, μας ετοίμασε ένα υπέροχο πακετάκι και μας γλύκανε οικογενειακώς! Δωράκια για τα παιδιά, μελομακάρονα για τα μεγάλα παιδιά και μια υπέροχη κάρτα γεμάτη ευχές! Δέσποινα σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!
Ας επιστρέψω όμως στην ανταλλαγή. Η παραλήπτριά μου, η οποία μας είχε ήδη στείλει ένα φοβερά απολαυστικό πακετάκι γεμάτο καραμέλες και μια μικρή κατασκευή με κουμπιά (ακόμα κρέμεται πάνω από το κρεβάτι της μικρής, αρνήθηκε να τη μαζέψει με τα χριστουγεννιάτικα) ήταν η Αθανασία του Creations with Fantasy. Ό,τι και να πω γι αυτό το κορίτσι θα είναι λίγο, το ξέρετε κι εσείς άλλωστε. 
Και παρότι αυτή τη φορά δεν ήταν ανάγκη να φτιάξω κάτι, αποφάσισα να πλέξω κάτι μικρό και ροζ!! Ροζ!!! Με χάντρες! Super girly δηλαδή! Ένα βραχιολάκι με πλέξη i-cord! Όταν το ανέβασα στο instagram, ήλπιζα σε μια καρδούλα που δεν ήρθε και με έτρωγε η αγωνία αν θα της αρέσει τελικά! Μετά από μια τεράστια περιπέτεια, το πακέτο μου έφτασε τελικά στη Σουηδία και ελπίζω η Αθανασία να το χάρηκε!
Το δικό μου πακέτο το έστειλε η γλυκύτατη Αντιγόνη (δυστυχώς δεν έχει blog... Αντιγόνη, αν διαβάζεις, φτιάξε ένα blog να μας δείχνεις αυτά τα όμορφα που φτιάχνεις) και δεν έχω λόγια να την ευχαριστήσω! Και τι δεν είχε! Καδράκι υπέροχο, σουβερ, μαξιλαράκι για βελόνες, κοκκαλάκια (τόσο όμορφα που σχεδόν σκέφτηκα να αφήσω τα μαλλιά μου να μακρύνουν!), μια υπέροχη κάρτα και ένα γράμμα...Και να σκεφτείτε ότι ήθελε να μου στείλει κι άλλα!! Όχι βρε Αντιγόνη μου!! Μου έστειλες πολλά πράγματα, υπέροχα πράγματα και σε υπερευχαριστώ!!

Τη διασκέδασα πολύ και αυτή την ανταλλαγή και ελπίζω η Δέσποινα να την οργανώσει και του χρόνου!

ΥΓ. Όχι, ακόμα δεν τέλειωσαν οι χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις!!


Σχόλια

Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
κοριτσι μου ομορφο!!! Ευχαριστω πολύ για την συμμετοχη και για τα καλα σου λογια!!! Love youuuuuuuuuu

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;