Χριστουγεννιάτικες ανταλλαγές: secret santa 2016

Τα τελευταία χρόνια, η Ζίνα, η πολύ δημιουργική και ταλαντούχα Ζίνα, του Ef Zin Creations διοργανώνει μια χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή, το secret santa. Κάθε χρόνο λοιπόν έβλεπα τις ανάλογες αναρτήσεις, και σκεφτόμουν "γαμώτο, πάλι το έχασα;; Πάλι;;;" Φέτος όμως, από καθαρή τύχη, το πήρα χαμπάρι νωρίς κι έτσι πρόλαβα να δηλώσω συμμετοχή. Συμμετείχα με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, παρότι δεν είμαι σούπερ δημιουργικός άνθρωπος και ο χρόνος που είχα στη διάθεσή μου εκείνες τις μέρες ήταν πραγματικά ελάχιστος και αρκετά μετά τα μεσάνυχτα (όχι πως τώρα είναι περισσότερος αλλά λέμε,,,).Το άγχος μου δεν ήταν τόσο το να είμαι να συνεπής καθώς δεν υπήρχε περίπτωση να μη στείλω κάτι, αλλά το να καταφέρω να φτιάξω ένα αξιοπρεπές χειροποίητο δωράκι για την παραλήπτριά μου. Για τη γλυκιά Σωτηρία του (my little world).
Εκείνες τις μέρες είχα κατά σύμπτωση ξεκινήσει ξανά να πλέκω μετά από πολύ καιρό αποχής και έπεσα πάνω σε ένα πολύ ωραίο σχέδιο για μια πετσέτα προσώπου με το όνομα-πειρασμό Spa Day Facecloth! Πήρα τις βελόνες μου και μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια, έπλεξα μια μικρή πετσετούλα. Τη συνόδευσα με μια συνταγή για facial scrab με βάση το μέλι! Το κουτάκι μου γέμισε με μια χριστουγεννιάτικη πουτίγκα (Αγγλία γαρ), δυο "χιονόμπαλες" για τα κορίτσια της και φυσικά μια χριστουγεννιάτικη κάρτα. Ελπίζω να μη σε απογοήτευσα Σωτήρία μου! Έβαλα τα δυνατά μου και πολλή αγάπη σε αυτό το κουτάκι!
Εν τω μεταξύ, μια ψυχή στη μακρινή Κρήτη, ετοίμαζε ένα πακετάκι για εμένα! Η Δέσποινα, του despina's studio, μου έστειλε, και τι δε μου έστειλε! Μια υπέροχη κάρτα με ζεστές ευχές και ένα γλυκό γράμμα. Ένα ροζ σαπουνάκι, το οποίο βούτηξε η κόρη μου με συνοπτικές διαδικασίες (Δέσποινα με αυτό πλένεται!), ένα μενταγιόν από πολυμερικό πηλό με τη σημαία της Αγγλίας και ένα όμορφο, τρελιάρικο κασκόλ σε μωβ-γκρι αποχρώσεις (στ' αλήθεια, δεν ήταν ανάγκη)...
Το αγάπησα πολύ το πακέτο σου Δέσποινά μου! Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω!

Ελπίζω του χρόνου, να μην έχω ξεμυαλιστεί εντελώς και χάσω ξανά την προθεσμία δήλωσης συμμετοχών! Ζίνα, μη με ξεχάσεις! Χαχαχα!!! Σε ευχαριστούμε πολύ που διοργάνωσες και φέτος αυτή την ανταλλαγή αγάπης και έμπνευσης και μας έφερες λίγο πιο κοντά! Και του χρόνου, να είμαστε καλά!

Καλή μας χρονιά με αγάπη, υγεία και χαμόγελα!!

ΥΓ. Μη νομίζετε ότι οι χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις θα τελειώσουν εδώ! Όοοοοοχι!! Έπονται κι άλλες! 

Σχόλια

Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
τι υπεροχα πακετακια!!!
Ο χρήστης Δέσποινα είπε…
Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι με αυτά που διάβασα! Καλή χρονιά!
Ο χρήστης Δέσποινα είπε…
Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι με αυτά που διάβασα! Καλή χρονιά!
Ο χρήστης Δέσποινα είπε…
Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι με αυτά που διάβασα! Καλή χρονιά!
Ο χρήστης Δέσποινα είπε…
Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι με αυτά που διάβασα! Καλή χρονιά!
Ο χρήστης My Little World είπε…
Αντωνία μου χίλια ευχαριστώ για τα πολυ όμορφα δώρα σου! Και μόνο που έβαλες αγάπη και μεράκι έκανε τα δώρα σου μοναδικά! Σε γλυκοφιλώ...������
Ο χρήστης zina είπε…
ολα ήταν παρα πολύ όμορφα και φτιαγμένα με αγάπη, αυτό τους ανεβάζει ακόμα περισσότερο την αξία! Σε ευχαριστω πολύ και του χρόνου με το καλο :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;