Μερικά αγαπημένα

Η Αθανασία τώρα τελευταία συνεχώς με προκαλεί-προσκαλεί σε διάφορα "παιχνίδια". Αυτή τη φορά, μου ζήτησε να γράψω κάποια αγαπημένα μου... Τι αγαπημένα; Διαβάστε και θα δείτε!

Αγαπημένος πίνακας ζωγραφικής:
Δε μπορώ να πω ότι γνωρίζω πολλά περί ζωγραφικής, αλλά αναμφίβολα ο αγαπημένος μου πίνακας είναι το "Figure at the window" του Νταλί, τον οποίο έχω θαυμάσει και από κοντά στο μουσείο Reina Sofia, στη Μαδρίτη.
Figure at the window - Salvador Dali (Museo Nacional Centro Di Arte Reina Sofia, Madrid)

Αγαπημένη ταινία:
Δεν έχω κάποια αγαπημένη αλλά κάποια που μου αρέσει πολύ είναι ο "Βιολιστής στη Στέγη" ("Fiddler on the roof")

Αγαπημένο βιβλίο:
Αυτό είναι πραγματικά δύσκολο. "Η μεγάλη Χίμαιρα" του Καραγάτση. Τα "Εκατό χρόνια μοναξιάς" του Μάρκεζ. "Ο μικρός πρίγκηπας" του Εξυπερύ. Η "Νανά" του Ζολά. "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται" του Καζαντζάκη. Πραγματικά δε μπορώ να διαλέξω ένα...

Αγαπημένος συγγραφέας:
Και πάλι δύσκολο να διαλέξω. Εκτός από τους συγγραφείς των παραπάνω βιβλίων, στο παιχνίδι μπαίνουν ο Μαχφούζ, ο Έκο, ο Μυριβήλης...

Αγαπημένο κομμάτι κλασσικής μουσικής:
Χωρίς καθόλου σκέψη, οι "Τέσσερις εποχές" του Vivaldi. Τις αγαπώ πολύ, και αν έπρεπε να διαλέξω κάποια εποχή, θα διάλεγα το χειμώνα.


Αγαπημένο τραγούδι:
Ουφ... Δύσκολο κι αυτό. Θα διαλέξω το "Nothing else matters" των Metallica


Αγαπημένο πρόσωπο:
Δεν είναι ένα.. Είναι τα παιδιά μου. Ο άντρας μου. Ο αδερφός και οι γονείς μου. Η ξαδέρφη μου και οι κόρες της. Η βαφτιστήρα μου. Οι φίλοι μας. Οι συγγενείς μας. Πραγματικά, πώς θα μπορούσα να διαλέξω έναν;

Αγαπημένη μυρωδιά:
Η μυρωδιά της θάλασσας. Η μυρωδιά του τζακιού. Η μυρωδιά του χώματος μετά τη βροχή. Η μυρωδιά του σπιτικού κεικ. Οι μυρωδιές είναι πολύ σημαντικές για εμένα. Είναι συνδεδεμένες με αναμνήσεις πολύτιμες...

Αγαπημένο φυσικό τοπίο:
Η θάλασσα...

Αγαπημένη θάλασσα που κολύμπησα:
Χμμμμ... Οι Εγκρεμνοί στη Λευκάδα!

Αγαπημένος τόπος προορισμού:
Η Ισλανδία. Χωρίς δεύτερη σκέψη. Πάντα και για πάντα η Ισλανδία. Μια χώρα μυθική, όμορφη, φιλόξενη, επιβλητική.

Jokulsarlon - BlogTravels.gr

Αγαπημένος τόπος που θα ήθελα να επισκεφθώ:
Ο Καναδάς. Και τα Κουφονήσια. Η Γροιλανδία. Και το Καστελόριζο. Το Νεπάλ. Και το Μέτσοβο. Για να μην τα πολυλογώ, ζω για να ταξιδεύω, θέλω να γυρίσω όλο τον κόσμο!

Αγαπημένο φαγητό:
Θα πω το burger του Funky Gourmet. Από άλλο πλανήτη!

Αγαπημένο γλυκό:
Τα μελομακάρονα!

Αγαπημένη συνήθεια:
Το διάβασμα. Η παραδοσιακή αλληλογραφία και το postcrossing. Το πλέξιμο.

Αγαπημένη εποχή:
Το καλοκαίρι. Αν και απεχθάνομαι τη ζέστη, αγαπώ τη θάλασσα ένα τσικ περισσότερο από ότι αγαπώ το χιόνι.

Δεν ξέρω ποιος δεν έχει πάρει μέρος σε αυτό το ωραίο παιχνίδι αλλά θα καλέσω τις αγαπημένες μου (μεταξύ άλλων φυσικά)
Μάγδα του Κάθε μέρα... γονείς
Άντζυ του HappyMum Angie
Μαρίνα του Little Box of Luv
Τέσση του My Little blog

Να μην ξεχάσετε να διαβάσετε τα αγαπημένα της Αθανασίας (Creations with Fantasy) και φυσικά τα αγαπημένα της Λαμπρινής (Polka Dots Lady) η οποία ξεκίνησε το παιχνίδι!

Σας φιλώ!

Σχόλια

Ο χρήστης zina είπε…
Α!!! εχουμε το ιδιο αγαπημένο τραγουδι!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τσα!
Απόψε θα κάνω την επανεμφάνιση μου με το ποστ αυτό!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Πολλά αγαπημένα μας εινσι κοινά!!!!τις αγαπω αυτες τις προ(σ)κλήσεις!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τι να λεμε τωρα? Σε ευχαριστώ που με εκανες την τιμη να λαβεις μερος! Οι απαντησεις σου με εντυπωσιασαν. Πολλα φιλακια κοριτσακι μου ομορφο!
Ο χρήστης Polkadotslady είπε…
Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για την αναφορά! Ταίριαξαν αρκετά αγαπημένα μας και πολύ χαίρομαι! Μου άρεσε επίσης η ιδεα για το postcrossing και την έμαθα από εσένα. Μου αρέσει και εμένα πολύ η διαδικασία της αλληλογραφίας.(Τα Χριστούγεννα συμμετείχα στην ανταλλαγή καρτών, νομίζω το είχες ξεκινήσει εσύ με την Μάρθα, έστειλα λοιπόν και έλαβα κάρτα από κορίτσια που δεν γνώριζα αλλά έψαξα και βρήκα στα σοσιαλ μιντια και μου άρεσε πάρα πολύ όλη αυτή η διαδικασία!)
Να είσαι καλά!
Ο χρήστης Tessie είπε…
Καλημέρα και με για το νέο λουκ.
Σε ευχαριστώ που με προσκάλεσες να πάρω μέρος σε αυτή τη πρόσκληση. Θα αρχίσω σήμερα και ελπίζω να καταφέρω να το τελειώσω πριν το τέλος της εβδομάδας. Πάντως δεν θα είναι εύκολο. Φιλιά πολλά!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;