Πέντε πράγματα που μου αρέσουν στον εαυτό μου


Αυτή η ανάρτηση ίσως είναι η δυσκολότερη αυτής της πρόκλησης. Θα μου πεις σιγά το δύσκολο να βρεις πέντε καλά πράγματα για εσένα. Και όμως. Όταν διανύεις μια φάση της ζωής σου στην οποια δυσκολεύεσαι να αναγνωρίσεις και να αγαπήσεις τον εαυτό σου, το να βρεις πέντε πράγματα ειναι πολύ δύσκολο. Γι αυτό όμως αποφάσισα να τα βρω. Για να μου θυμίσω οτι είμαι ακόμα εδώ...



1. Μου αρέσει που θέλω συνέχεια να μαθαίνω και να κάνω καινούρια πράγματα. Βαριέμαι τη ρουτίνα, βαριέμαι να κάνω συνέχεια τα ίδια. 
2. Μου αρέσει που προσπαθώ πάντα να στηρίζω τους ανθρώπους που είναι γύρω μου. Ακόμα και όταν δυσκολεύομαι να στηριξω τον εαυτό μου...
3. Μου αρέσουν τα μάτια μου. Παρότι οι μαύροι κύκλοι κοντεύουν να φτάσουν στα μάγουλα.
4. Μου αρεσουν οι πατούσες μου. Ξέρετε, που οταν πηγαίνω για πεντικιουρ, ακόμα κι αν έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος από το προηγούμενο, δε χρειάζονται τρίψιμο!
5. Μου αρέσει που δεν είμαι girly. Μ' αρέσουν τα εργαλεία και οι επισκευές, αντιπαθώ το make up και τα τακούνια

Αλήθεια δυσκολεύτηκα πολύ και δε θα έπρεπε. Θα έπρεπε να ήταν πιο εύκολο να γραφω όμορφα πράγματα για τον εαυτό μου. Μ' αρέσει όμως που εχω μπει στη διαδικασία να το προσπαθήσω. Εσεις;

Σχόλια

Ο χρήστης Tessie είπε…
Καλό είναι να θέλεις να μαθαίνεις πράγματα και δεν μένςι στάσιιμη, αν και μερικές φορές αυτό δεν με χαλαει. Έχεις όντως ματάρες!!! Δεν σου φαίνεται πάντως ότι δεν μπορείς να στηρίξεις τον ευατό σου, νομίζω ότι μια χαρά τα πας. Πάω να συνεχίσω και εγώ τα δικά μου 5 πράγματα. Φιλιά!!!
Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Κι εγώ ρε συ βαριέμαι τη ρουτίνα. Και ναι αντιπαθώ τακούνια κτλ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα που έχει καταφέρει πανέμορφα πράγματα.

Αγαπώ τη χαρά σου, την αισιοδοξία σου, το κουράγιο σου, το χιούμορ σου, αυτά που γράφεις, την οικογένεια σου, τον τρόπο που μεγαλώνεις τα παιδιά σου, το πως φτιάξατε τη ζωή σας μακρυά, το πως στηρίζεις όποιον σε χρειάζεται, τη δύναμη σου να συνεχίζεις και να προχωράς.
Έχω ακόμα πολλά να γράψω αλλά σταματάω εδώ!
Ξέρεις και palmyra 😉

Είσαι ένα όμορφο κορίτσι και από έξω και από μέσα.
Να το θυμάσαι
Σε αγαπάω ❤️❤️❤️❤️❤️
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αντωνια μου, υπεροχη ασκηση έβαλες στον εαυτό σου. Να το κάνεις καθε βδομάδα. "Για ποια πράγματα είμαι χαρουμενη/περήφανη με τον εαυτό μου αυτή τη βδομαδα". Κράτα τα σε ένα σημειωματαριό μέχρι να νιώσεις καλύτερα. Φάση είναι που θα περάσει. Σας αγαπώ πολύ! Τα φιλιά μου και στον τρελοτουριστα! Ελινα
Ο χρήστης MamaliciousGR είπε…
Αντωνία δωσε πληροφορίες για την πατούσα!! πως ακριβώς το κάνεις αυτό και δεν θέλουν τόση περιποίηση? εμένα σε λιγότερο απο δύο εβδομάδες είναι πάλι χάλι μαύρο!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;