Λίστα Μαρτίου - March "to do" list

Ομολογουμένως οι στόχοι μου για το Φεβρουάριο δεν πήγαν και πολύ καλά, έτσι διάφορα πράγματα θα πρέπει να μεταφερθούν στο Μάρτιο... Επειδή όμως η χτεσινή μέρα πήγε κύλισε πολύ άσχημα, οι στόχοι μου για το Μάρτιο θα είναι...ο εξής ένας:
  • Να περάσει ολόκληρος ο υπόλοιπος μήνας χωρίς να χάσω την ψυχραιμία μου ούτε μια φορά, χωρίς να φωνάξω, χωρίς να κάνω το παιδί μου να κλαίει επειδή απλώς δεν έχω άλλη υπομονή...
Αυτό το απλό αλλά ταυτόχρονα δύσκολο... Δεν ελπίζω να τα καταφέρω, θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να τα καταφέρω... Μια μέρα σαν τη χτεσινή δεν αντέχω, δε θέλω και δεν πρέπει να επαναληφθεί...
Δωρεάν εκτυπώσιμο
Free printable
Unfortunately my "to do" list for February was not a successfull one, I managed to do only a few things so most of them will be "transfered" in March... But since yesterday was a terrible day for me, my goals for March will be...just one:
  • The rest of the month I must not lose my temper not even once, I must not scream, I must not make my little girl cry due to my luck of patience...
A simple goal, but yet so difficult sometimes... I don't hope to make it, I will do my best, whatever possible to make it... I can't relive a day like yesterday, I don't want and I should not...

Σχόλια

Ο χρήστης Χριστίνα Πεταλωτή είπε…
Μη στεναχωριέσαι μέσα στο πρόγραμμα είναι και η χασούρα, κάπου μας βγάζει κι αυτή! Να είσαι καλά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;

Ένα γράμμα σε κάποιον...