Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη...

Πριν λίγο καιρό, ψάχνοντας κάτι, το οποίο και δεν βρήκα, έπεσα πάνω σε ένα γράμμα...προς τον Άγιο με τα λευκά γένια και τα κόκκινα ρούχα, που φέρνει τα δώρα στα παιδάκια, με εκείνο το μαγικό έλκηθρο με τους ταράνδους που πετάνε!!
santa Pictures, Images and Photos
Εννοείται πως πίστευα στον Άι Βασίλη...Εδώ πίστευα ότι το βράδυ τα λούτρινα κουκλάκια ζωντανεύουν και παίζουν (μη γελάτε) και αν τυχόν ξάπλωνα και διαπίστωνα πως ένα από αυτά δεν ήταν στη θέση του, σηκωνόμουνα και το έβαζα εκεί που έπρεπε γιατί πώς αλλιώς θα έβρισκε τους φίλους του να παίξει; Μη γελάτε!! Αλήθεια λέω!!
Βέβαια πάντα πίστευα ότι στο κόλπο των δώρων ήταν κι οι γονείς! Κατόπιν συνεννόησης ο άγιος έφερνε τα δώρα νωρίτερα και τους τα έδινε και μετά αυτοί τα έβαζαν κάτω από το δέντρο, γιατί πού να προλάβει ο δόλιος τόσα παιδιά σε μια μέρα!

Ας επιστρέψουμε όμως στο γράμμα! Αντί να σας πώ τι ζήταγα καλύτερα θα είναι να το διαβάσετε μόνοι σας! Το ροζουλί πλαίσιο είναι σύγχρονη εικαστική παρέμβαση ενώ η λογοκρίθηκαν το όνομα και η διεύθυνσή μου! Το γράμμα ήταν σε φάκελο, με με τα στοιχεία του αποστολέα (τα δικά μου) και του παραλήπτη (προς Άγιο Βασίλη, Καισάρια) και δεν είχε γραμματόσημο! Το πώς θα έφτανε ως εκεί το γράμμα δε με είχε απασχολήσει! Άλωστε είχα λύσει το μυστήριο των δώρων, δε μπορούσα να τα κάνω όλα!!

Καθώς ξεκάθαρα φαίνεται ζητάω την μπιμπιμπό, τον τζοντζόν και τα παιδιά τους!! Έχω λοιπόν να καταγγείλω ότι ουδέποτε παρέλαβα το τζοντζόν και τα παιδιά (ούτε ξέρω αν υπήρχαν παιδιά βέβαια)!! Μπιμπιμπό είχα πάντως αλλά δε θυμάμαι αν ήταν χριστουγεννιάτικο δώρο...
Λέω να γράψω και τώρα ένα γράμμα στον χοντρούλη κοκκινοντυμένο άγιο, είκοσι χρόνια μετά...Χειρόγραφο λέω να είναι, όπως παλιά!!
Όπως καταλαβαίνετε, για να παραλάβω το δώρο μου πάλι κάποιος θα πρέπει να συνομωτήσει με τον άγιο!! Τρελοτουρίστα ακούς;
Φιλιά πολλά σε όλους και καλές γιορτές!

Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Aspa είπε…
Υπέροχα τα 2 γράμματα! Ο γραφικός χαρακτήρας δεν άλλαξε και πολύ! Εύχομαι ο Αη-Βασίλης να πραγματοποιήσει τις επιθυμίες σου. Φιλάκι, αγκαλιά και εκδρομούλα = τα καλύτερα δώρα!
Ο χρήστης kiki είπε…
Για όποιον δεν κατάλαβε, θέλει ΚΙ ΑΛΛΗ εκδρομή!!! Ακούς τρελοτουριστοάγιε;
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Mα τι καλό κοριτσάκι που ήσουν!!!
2-3 δωράκια ζήταγες, μια χαρά!!
Θυμάμαι τον γιο μου τον μεγάλο, πού έστελνε κάτι μακροσκελέστατα γράμματα στον Αγιο Βασίλη, γεμάτα "επίσης". Επίσης θέλω κι αυτό, επίσης θέλω και το άλλο, επίσης μην ξεχάσεις κι εκείνο....
Αυτό το παιδί μάλλον είχε καταλάβει ποιος φέρνει τα δώρα και το εκμεταλευότανε;-)
Είμαι σίγουρη ότι ο Αγιος Βασίλης θα πραγματοποιήσει τις φετεινές σου επιθυμίες και μάλιστα πολύ σύντομα:))
Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
τρελοτουρίστρια, κι εγώ πίστευα ότι τα πραγματα ζωντανεύουν τη νύχτα, όταν εμεις κοιμόμαστε.
ΟΛΑ τα πραγματα όμως, όχι μονο τα λούτρινα ζωάκια
(προφανέστατες οι επιρροες από τον Αντερσεν :))

σε φιλώ κι εύχομαι να σε ακουσει ο αη Βασίλης και να σου φέρει αυτά ακριβώς που επιθυμεις!
Ο χρήστης seaconfused είπε…
Αυτό με τα... ζωντανά το είχαμε πολλοί βλέπω :P
Καλέ ζήτα του, του αγίου κάτι άλλο, αυτά θα τα έχεις και χωρίς αυτόν ;)
Φιλιά :)
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Μου είχε φέρει κι εμένα Bibi-bo o Αη-Βασίλης, αλλά χωρίς Τζον-Τζον (παιδιά νομίζω δεν είχαν) :-)

Ελπίζω φέτος να σου φέρει όλα όσα ζήτησες (have you been good?) χεχε!
Ο χρήστης Olga είπε…
Τρελοτουριστριούλα μου,

Τι γλυκιά που είσαι ..Και στα δύο γραμματάκια!

Άντε βρε τρελοτουρίστα, βούτα ένα κοκόρ και πήγαινε το κορίτσι μας μία εκδρομούλα!!

Φιλάκια :))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχα! όμορφα πολύ και τα δύο γράμματα! για να μην νιώθεις άβολα, να σου ομολογήσω ότι κι εγώ όταν ήμουν πιτσιρίκι, πίστευα ότι τα λούτρινα τη νύχτα ζωντανεύουν και στήνουν χορό!!
Ο χρήστης tdjm είπε…
Πολύ όμορφα τα γραμματάκια σου....

Καλά Χριστούγεννα

Ο καινούριος χρόνος να φέρει ,υγεία και ευτυχία....και πολλά ταξίδια.

Φιλιά ..
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ Άσπα μου!!

Βρε Κική, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!! Χαχα!!

Είδες Έλενα; Χαχα! Ήμουν βολικό παιδάκι!!
Ο γιόκας σου μάλλον σας είχε καταλάβει!!
Ευχαριστωωωωωώ!!!!!!

Μαριλένα όλα τα λογικά παιδάκια πίστευαν πώς είτε όλα τα παιχνίδια ζωντανεύουν είτε κανένα!! Εγώ πάλι, κόλλημα με τα λούτρινα!!!
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και φυικά αντεύχομαι!! Τα καλύτερα!!

Κι εσύ Confused; Χαχα!! Μεγάλο το club!!
Λες να ζητήσω και κάτι extra; Χμμμμ!!!

Ήμουνα πολύ καλό παιδάκι Σοφία μου!!
Μεγάλο σουξέ η Bibi-bo ε;

Olgaτην έχεις κι εσύ την τρελοδόση σου ε; Όχι ότι αμφέβαλα βέβαια!! Χαχα!! Ευχαριστωωωώωωω!!!

Τα λούτρινα κι εσύ unclescrooge; Κι εγώ που νόμιζα ότι είμαι η μοναδική ημίτρελη!!

Ευχαριστώ πολύ Ξανθούλα!! Να είσαι καλά!!

Πολλά φιλιά σε όλους!!!
Καλές γιορτές να έχουμε, με πολλά υπέροχα γλυκά (μιαμ μιαμ) και βόλτες!!
Και το 2009 να φέρει σε όλους μας αυτά που ονειρευόμαστε!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης akrat είπε…
εύχομαι να έχετε ΥΠΕΟΧΕΣ ΕΟΡΤΕΣ
από τα βάθυ της καρδιάς μου...
ακρατ
Ο χρήστης Γιώργος Τ. είπε…
Υπήρχαν και παιδιά!! Τα είχε η αδερφή μου, μαζί με τον Τζον Τζον (λες να ήταν τα δικά σου δώρα και να πήγαν σε λάθος μέρος??).. Εκτός κι αν ήταν από Μπάρμπι ή Σίντυ και τα μπερδεύω.. Πάντως, διακρίνω μια "λιτότητα" στα δώρα που ζητάς..!! Καλά Χριστούγεννα να έχεις και να γίνουν όλα όσα θες!!!
Ο χρήστης τετραγωνος κυκλος είπε…
Τα 2 πρώτα που ζητάς είναι πολύ απλά!Και χωρίς τη βοήθειά του πιστεύω πως μπορείς να τα έχεις!Και η εκδρομή δεν πιστεύω να είναι κάτι ακατόρθωτο!Καλές γιορτές!
Ο χρήστης fvasileiou είπε…
Κάτι μου λέει ότι ο Άη Βασίλης θα σου τα φέρει τα δώρα σου και φέτος. Θα ήσουνα πολύ καλό κορίτσι όλη τη χρονιά.

Καλά Χριστούγεννα, γεμάτα αγκαλιές, φιλιά και χαρούλες!!!
Ο χρήστης gatti είπε…
Ελα βρε που θες και εκδρομούλα! Τόσα ταξίδια, πια, δεν χόρτασες; Α πα πα...
:))))

Yπέροχα και τα 2 γράμματα. Παιδάκια δεν νομίζω να είχαν η Μπιμπιμπό και ο Τζον Τζον.

Να είσαι πάντα καλά Τρελοτουρίστι μου και εύχομαι να πάρεις όσα φιλάκια, όσες αγκαλίτσες και όσες εκδρομούλες αντέχεις!!!

Xρόνια Πολλά!
Ο χρήστης Flonsavardu είπε…
χιχιχι. τέλειο γραμματάκι! πόσο χαίρομαι να ακούω για παιδάκια που ήταν τόσο γλυκούλικα. εγώ πάλι κυνική από μικρή, δεν πίστευα ποτέ ούτε στον άγιο βασίλη, ούτε στα παιχνίδια που ζωντενεύουν! γρουμφ!
σου εύχομαι πραγματικά να αποκτήσεις αυτά που ποθείς, ειδικά το ταξιδάκια, γιατί δίνεις και σε εμάς έμπνευση! χρόνια πολλά!!
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Δεν παίζεστε...Χαχαχα!
Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι! Ό,τι επιθυμεί ο καθένας μας!
Ο χρήστης If...ιγένεια είπε…
χαχαχ.. Χρονια πολλα με υγεια, αγαπη και οτι επιθυμείτε!!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστούμε πολύ akrat!! Κι εσύ να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται!

Καλωσήρθες Γιώργο Τ.!! Ούτε εγώ θυμάμαι ποιανού ήταν τα παιδιά!!! Χαχα!! Λίγα και καλά ζητάω!!

Γεια σου Τετράγωνε Κύκλε! Όλα εύκολα είναι!! Ας είναι καλά ο τρελοτουρίστας μου!!

Ήμουνα πολύ καλό παιδάκι fvasileiou!!

Ποτέ δε θα βαρεθώ gattούλι μου!! Ευχαριστώωωωωωω!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!

Καλέ Flonsavardu σε όλα πίστευα!! Κι ακόμα μη σου πω... Χαχα!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για την ευχή και για τα αλά σου λόγια!

Το ξέρουμε αγαπητέ μας KitseMitse!! Φιλιά πολλά!!

Ευχαριστούμεεεεεεε if.. ιγένεια!!!

Πολλά φιλιά σε όλους και τις καλύτερες ευχές μας για τη νέα χρονιά!!!
Ο χρήστης City Addict είπε…
Τι όμορφα.
Χρόνια πολλά :)
Πολύ ωραία γράμματα...

ps. Αυτό με τα λούτρινα κι εγώ το πίστευα!

Καληνύχτα :)
Ο χρήστης Natassa είπε…
εγώ δεν πίστευα ούτε στον Αη Βασίλη ούτε στα λούτρινα, πίστευα όμως στα καλικαντζαράκια και έφτιαχνα φρικτές ιστορίες στο μυαλό μου...:-)
Παιδιά Χρόνια Πολλά Καλά Ταξιδιάρικα Με Υγεία Και Χαρά :-)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Κι εσύ City Addict; Γιατί δεν αμφέβαλλα; Χαχα!! Είμαστε πολλοί οι "τρελοί" τελικά ε; Χαχα!! Φιλιά!

Νατάσσα, κι εγώ πίστευα στους Καλικάντζαρους, σιγά που δε θα πίστευα, αλλά τους συμπαθούσα!! Ήταν λίγο άτακτοι, αλλά αστείοι!!
Τις καλύτερες ευχές μας για σένα και την οικογένειά σου!

Χρόνια πολλάαααααααααα!!!!!!!!

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;