Singin' in the rain...

...Έξω βρέχει!! Τι καλά! Πού είναι οι γαλότσες μου; Το σκουφί μου; Το μπουφάν; Α στο καλό...Πού τα έβαλα πάλι; Δεν πειράζει! Θα βγώ χωρίς αυτά! Τρέχω έξω και στέκομαι κάτω από τη βροχή! Χορεύω και
I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again
I'm laughing at clouds
So dark up above
The sun's in my heart
And I'm ready for love
Let the stormy clouds chase
Everyone from the place
Come on with the rain
I've a smile on my face
I walk down the lane
With a happy refrain
Just singin',
Singin' in the rain
Dancin' in the rain
Dee-ah dee-ah dee-ah
Dee-ah dee-ah dee-ah
I'm happy again!
I'm singin' and dancin' in the rain!
Έκανα μια λάθος εκτίμηση όμως και...σπλατσ! Βρέθηκα σε ένα νερόλακο!! Χαχα!! Σαν τα πιτσιρίκια, πλάκα έχουν οι λάσπες τελικά!
Ώρα όμως να γυρίσω στο σπίτι...Με περιμένει αναμένο το τζάκι με ένα ποτήρι αχνιστό τσάι κανέλα και ένα τεράστιο κομμάτι κέικ. Με σοκολάτα φυσικά!
Όμορφα που είναι! Κάτι μου λείπει όμως...Το απαλό σου χάδι και η ζεστή σου αγκαλιά...Άντε έλα...στο όνειρό μου!! Περιμένω...

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Ενεσούλα ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Εγώ θα καλέσω την gatti, την confused, τον unclescrooge και τη moukelis να παίξουν με τις λέξεις, παγωτό, σύννεφο, γρασίδι, αερόστατο, θυμάμαι...

Σχόλια

Ο χρήστης Ενεσούλα είπε…
Πολύ γλυκό, πολύ τρυφερό!
Χαμογελάω!
Φιλάκια
Ο χρήστης moukelis είπε…
Ωραια ιστοριουλα!
Πρέπει να κάνουμε και οι...προσκεκλημενοι με τις λεξεις που μας εδωσες;
Φιλακουλακια
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστώ πολύ Ενεσούλα!!

Μουκελάκι, ιστοριούλα με τις μωβ λέξεις!! :)

Φιλάκιαααα και στις δύο!!
Ο χρήστης kiki είπε…
Κάτι μου λέει, ότι η μόνη αλήθεια σ' αυτά, είναι το κομματι με το κέικ που σε περιμένει!
:-)))
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Όχι βρε Κική!Και το ζεστό μου χάδι, και η αγκαλιά μου αληθινά είναι!!Και την περιμένουν....
Ε, αγαπούλα μου;
CrazyTourist1
Ο χρήστης seaconfused είπε…
Όμορφαααα :)
Άντε μήπως βρω πάλι καμιά "έμπνευση" και γράψω τίποτις της προκοπής.
Μερσί για την πρόσκληση, ελπίζω μέχρι την Παρασκευή να έχω ανταποκριθεί :))
Ο χρήστης gatti είπε…
Kαλημέρα τρελοτουρίστι μου!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

θα παίξω, εννοείται!

Φιλιά! :)))
Ο χρήστης tdjm είπε…
Ζεστό πολύ!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χαιρετώ!! Πολύ όμορφο κειμενάκι! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Θα παίξω οπωσδήποτε! Την καλημέρα μου :)
Ο χρήστης kat. είπε…
α.. μα τι όμορφο τραγουδι!!!!!!!!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Είχα έμπνευση Κική μου και είπα να γράψω μια γλυκιά ιστοριούλα! Κέικ δεν υπήρχε, υπήρχε όμως ο τρελοτουρίστας!

Αγκαλίτσα τρελοτουριστάκο μου;

Περιμένουμε την ιστορία σου Confused!!

Παρακαλώ gatti!! Θα περιμένω!! Φιλιά!


Ευχαριστώ tdjm!

Ευχαριστώ unclescrooge! Περιμένω την έμπνευσή σου!

Υπέροχο τραγούδι ε kat.;
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Aαααα, μόνο εγώ μου φαίνεται δεν την βρίσκω μια τρυφερή ιστορία, όσον αφορά το σκέλος του singing in the rain, για τον απλούστατο λόγο ότι θα μου χάλαγε το μαλλί αν πήγαινα να τραγουδήσω και να βρέχομαι χα χα χα
Βρήκα όμως πολύ τρυφερό το τζάκι και την αγκαλίτσα, ακόμα και το κεκάκι με το τσάι κανέλα:)
Ο χρήστης Skouliki είπε…
βρε ερωτοχτυπημενο χαχα

καλησπερα
Ο χρήστης Πίκος Απίκος είπε…
Πολύ όμορφο το ποστ σου και ως γνήσιος "Ενεσούλος" χαμογελάω και εγώ. Βέβαια μεταξύ μας το αγαπημένο μου κομμάτι του κειμένου ήταν το:

"Με περιμένει αναμένο το τζάκι με ένα ποτήρι αχνιστό τσάι κανέλα και ένα τεράστιο κομμάτι κέικ. Με σοκολάτα φυσικά!",
αλλά ας μην το κάνουμε θέμα τον κοιλιόδουλο "ρομαντισμό" μου οκ; χα,χα,χα

Την καλησπέρα μου!
Ο χρήστης ------ είπε…
Ελα καλησπέρα ...τι γινεσαι;;;;
Τρισχαριτωμένη η ανάρτηση για τη γεροντική άνοια του Πιπη σου!!!!
να το διαβασω το βράδυ στην εκπομπη μου;;;;
Αν θες ...εννοείται...αν οχι ...δεν πειράζει καθολου...μια αλλη φορά
Θα έχω το νου μου για να παρω απάντηση!!!
Χαρηκα πολύ
Νανά Τσούμα ΝΕΤ 105,8
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλωσήρθες Νανά! Ευχαριστώ πολύ!!
Ναι εννοείται! Με μεγάλη μου χαρά! Μέχρι και ο Πίπης μου θα κάτσει να σε ακούσει!! Χαχα!!

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;