Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1
Σχόλια
Και να είστε πάντα έτσι ... τρελούτσικα κι αγαπημένα. Και να γιορτάζετε την επέτειό σας και τις 2 μέρες, κι ακόμα να βρείτε και μία ...άσχετη τρίτη μέρα που να την καθιερώσετε ως επέτειο επίσης (λέω τώρα εγώ), διότι τι crazy θα είσαστε μόνο με μία μέρα (άντε δύο)επετείου???
ΥΓ: "Λαχανάκι μου";;;;!!! Υπάρχει κάποιο ποστ που δινει εξηγησεις; αν όχι να γραψετε ένα άμεσα! Και οι δυο!
ΥΓ2: Άλλη φορα αμα περάσετε απο Λάρισα ριξτε ενα email να σας δω να σας ξεναγησω βρε!
Τρελοτουρίστα μου το γκάλοπ έδειξε 9!!! :P
Έλενα, τρείς μέρες=τρία δώρα; Τέλεια ιδέα!! Ευχαριστούμεεεεεεεε!!!!!
Στοχαστή, ευχαριστούμε πάρα πάρα πάρα πολύ!!!
Το "λαχανάκι" δεν έχει κάποια ιδιαίτερη ιστορία, απλώς είπα να αποφύγω τα "τζουτζούκος" κλπ!
Όταν έρθουμε θα σου πούμε, αν και δεν είναι προγραμματισμένα ταξίδια μας για την ώρα...
Σ'ευχαριστούμε πολύ Roadartist!!
Καλωσόρισες φτυαράτσι και ευχαριστούμε για τις ευχές σου!! Καλησπέρα και σε σένα!!
oneiromageiremata ευχαριστούμε πολυυυυυυυυυυυυυυυύ!!!!!!!!!!!
Είστε μαζί από...δραχμές λοιπόν (δικό μου μετρικό σύστημα). Τα χρόνια που θα είστε μαζί να είναι αγαπημένα.
Καλή μέρα!
να τα χιλιασετε οεο
Πάντα έτσι όμορφα να είστε!!
Και να μας λέτε και μας να σας θαυμάζουμε!
Να ζήσετε ισορροπώντας αντίρροπα!;)
Εννοείται ότι ανταποδίδουμε!!
Mano ο τρελοτουρίστας επιμένει ότι πρέπει να γιορτάζουμε 8!! Εμένα πάλι αυτός ο διήμερος εορτασμός πολύ μου αρέσει!!
Ποιά σεντόνια βρε skouliki; Στα παπλώματα!!
CrazyTourist2