Εν τη ρήμη του... παραλόγου, Volume 1!!

Ιστορίες καθημερινής (αλλά καθημερινής, τςεντυ φοθρ σεωεν που λένε!...ουπσ! Twenty four seven λικε τηευ σαυ!)
τρελοτουριστοτρέλας!!
Τρελοτουρίστας: ...Πού είναι τα Βριλήσσια;
Τρελοτουρίστρια: Εκεί που ζούν τα Βριλ φαντάζομαι!!!
Τρελοτουρίστας: ???
Τρελοτουρίστας: ...Μα πού έβαλα τα κλειδιά μου;
Τρελοτουρίστρια: Μήπως τα ξέχασες στο αυτοκίνητο;
Τρελουτουρίστας: Όχι! Τα βρήκα! Τα είχα στη θήκη του σερβιτόρου!

Τρελοτουρίστρια: Μα τι είχα κάνει στην προηγούμενη ζωή μου και ο Θεός με τιμωρεί έτσι; (με αναγκάζει να υφίσταμαι (ουάου!!!) ώρες ατελείωτης παράνοιας!)
Τρελοτουρίστας: Μπορεί να ήσουνα λιοντάρι, οπότε σου έδωσε εμένα, την κρυμμένη απόλαυση!! Κρυμμένη για να κρατάει τα προσχήματα αφού ήσουν λιοντάρι, απόλαυση επεiδή στο βάθος ήθελες να είσαι χορτοφάγο!!
Τρελοτουρίστρια: Σνιφ!!

CrazyTourist2

Σχόλια

Ο χρήστης Skouliki είπε…
xaxaxxa ετοιμαζω την ενεση σου γρηγορα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γρήγορα και και το Vol 2 :))

By the way έχετε πρόσκληση ;)
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Ολέ!!!
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Roadartist είπε…
χαχαχα :))
Ο χρήστης Ενεσούλα είπε…
Καλά, εσείς περνάτε καλάάάάά!
lol
κίσσες (και κλώσσες)
Ο χρήστης moukelis είπε…
Τρελοτουριστίνια,σημασία έχει ότι συνεννοείστε!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
skouliki, κάτι σε χαπάκι δε σου βρίσκεται; Ο τρελοτουρίστας μου έχει ένα θεματάκι με τις ενέσεις!!

confused έχουμε τροφή για πολλά volume ακόμα!!

σοφία, ολέ στην τρέλα ε;

Μα γιατί γελάς, Roadartist; Απόλυτα φυσιολογικοί διάλογοι!! :P

Ενεσούλα, το σχόλιό σου προκάλεσε τρελό διάλογο!! Έτοιμο και το volume 2!! Πάντως περνάμε τέλεια!

moukelis, αυτό παίζεται!! Δεν συνεννοούμαστε και πολύ!!

CrazyTourist2

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;