Ξέρω τι είναι ο έρωτας...
Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1





Σχόλια
καλά, εγώ γιατί δεν είχα περάσει απο δω. Εχω νάρθω κι ένα χρόνο, καλέ βαρέστε με, μια θείτσα είμαι, δεν με αντέχω άλλο.
ναι, και άσπρη μελιντζανούλα!!! Αχ, θα πάρω ολίγη τηγανητή πάντα κι απο εδώ.
Ασε εγώ κοντεύω να χάσω το ένα καρπούζι, απο αδέξια κίνηση στο κλωναράκι απο τον πατέρα που ανακατώνεται παντού. Αλλά του είπα, άμα το χάσω, θα το φάει άγουρο....
να χαρώ λαχανόκηπο.
φιλιά πολλά και ευχαριστώ για το τραπέζι !!!
Με το καλό να πάτε διακοπές και να το ευχαριστηθείτε!!!!
Καλή βδομάδα:))
μηπως χορευετε το dirty dancing με την κυρα σου κιολας;
οταν κανετε κανενα φαι στειλε μου με κιτσο διοτι εγω περα βρεχειιι απο ευθυνες και το νυχι με δυσκολευει
φιλια
Ωραίος ο λαχανόκηπός σας!
΄Οπως και να τις κάνεις θα σε αποζημιώσουν με τη γλυκα τους.
΄Εχουν μόνο πιο χοντρή φλούδα από τις άλλες
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
η άσπρη γίνεται συνήθως τηγανητή και είναι ελαφρώς πιο γλυκειά, απο τις άλλες.
Οπως λέει και η Γλαρένια (μιλάνε οι πείρες... χα χ αχ α), έχει πιό χονδρό φλούδι, αλλά δεν μας νοιάζει καθόλου μα καθόλου!
Τις αγοράζωστον Μαραθώνα συνήθως και τις τσακίζω. Τις είχε η μαμά μιας φίλης στο Λαγονήσι στον κήπο.
Είναι παραθαλάσσιες φαίνεται!!!
ΕΔΕΣΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, για να μην μου κάνεις τον έξυπνο!!! Α!!!
Θα την δω το βράδυ.
μούτς
Τι ωραίος κήπος! Τι είναι αυτό ανάμεσα από ντομάτες και μελιτζάνα;
Ποστ για κομποστοποίηση θέλω να κάνω κι εγώ, αλλά δεν προκάνω να το γράψω όπως και άλλα...
Φεύγετε σε λίγες μέρες ε; Καλά να περάσετε!
Λογικά η άσπρη πρέπει να'ναι και πιο γλυκιά, όπως φτιάχνεις τις μαύρες και αυτές δεν νομίζω να θέλουν ιδιαίτερη περιποίηση!
Στο φούρνο με σάλτσα ντομάτας σκορδάκι και αρκετό μαϊντανό και κομμάτια φέτας απο πάνω και έλα να μου πεις!!
Καλή σου μέρα!!
Όχι ΡαδιοΜαρκόνι! Δεν είναι στο μπαλκόνι! Κάνω και ρίμα ο έφηβος!!! Ευχαριστούμε και αντευχόμαστε!!
Έλενα τα χουμε ξαναπει αυτά!! Τότε με τη Σοσό! 2 χρόνια πριν! Που χεις και συ 3 πάνθηρες στο σπιτι! Αμέ! Το θυμόμουν! :P
Και dirty dancing και lap dancing και απ'όλα σκουλικάκι!!! Θα σου στείλω μπριαμ! :P
Jamanfou το αγνοούσα το άσμα! Το ομολογώ! Μερσί!!
Κική, ανάμεσα στα ντοματάκια και τη μελιτζάνα είναι τα βλήτα! Είναι σε βρεφικό στάδιο αλλά αναπτύσσονται! Φεύγουμε στις 23! Ευχαριστούμε!!
Τρελός είμαι ότι θέλω κάνω!!! Αλλά δεν θα βάλω ντομάτα βρε zoyzoy! Δεν αρέσει στο κοριτσάκι μου! Καλημέρα!!
Συμβουλή ελήφθη Κοκκινοσκουφίτσα! Αλλά δεν έχω τόσες για να κάνω ένα ταψί μουσακά! Μπορεί να κάνω μικρά ατομικά σε φορμίτσες όμως!! Χμ! Θα το σκεφτώ!
Φιλάκια!
CrazyTourist1
Καλημέρα...
πρασίνησε το μάτι μας
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣ
Τρομερός ο κήπος, θα'θελα να'χω και γω!
Καλησπέρεςςς
Αχχχχχχχχχχχχχχχ
Μπράβο.....μπράβο κι αν έχετε και γλυστρίδα στον κήπο....ε τότεεεεεεεε είσαστε άρχοντες!!!!
εντάξειιιιιιιιιιιι
αφού είστε με τον
ιστορικόοοοοοοοοοοοοοοοοο
χαλάλι σας
Για την άσπρη μελιτζάνα, την έχω φάει και στο φούρνο αλλά επειδή έχει μία πολύ λεπτή γεύση, δοκίμασε αυτό (http://www.gourmed.gr/greek/greek-recipes/1/17/8132/%CE%A3%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CE%AC%CF%83%CF%80%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B6%CE%AC%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%87%CF%84%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B9.htm) τ κάναμε και ήταν τέλειο
Καλησπερα Akrat!!! Και χαλάλι μας! Αν και δεν είμαστε και οι δύο!!!
KitsoMitso, όλο και καμιά φορά θα την πείσω να με συνοδέψει κι ας μην έχουμε Ευρώπη φέτος...
Ξανθούλα, δεν έχουμε γλιστρίδα!! :( Αλλά έχουμε βλήτα!
Μarina, ενδιαφέρουσα φαίνεται η συνταγή! Θα την βάλουμε στα υποψη!!
Φιλιά!
CrazyTourist1