Ξέρω τι είναι ο έρωτας...
Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1

Σχόλια
Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού!!!
Hfaistiwna καλό καλοκαίρι και σε σενα!!
Και λοιπόν;E allora?, με ξενέρωσε λίγο αυτό που διάβασα και είμαι λιγάκι απρόθυμη να πάρω και δεύτερο. Θα το έχω πάντως υπ'όψιν μου! Thanks!!
Α! και τώρα θυμήθηκα ότι από το βιβλίο είχα αποφασίσει ότι προτιμούσα τον βάρβαρο από τον ξενέρωτο ποιητή (απλά να το πω κάπου και αυτό)!
Δυστυχώς όμως δυσκολεύομαι λίγο να την αγοράσω την "αηδονόπιτα"! Ίσως το Μάρτιο!! :)
Φιλάκια!
Τρελοτουρίστρια