Πρόκληση Απριλίου - April's Challenge

Αυτή η ανάρτηση άργησε μια δυο μέρες, αλλά ζητώ την ανοχή σας, βρισκόμαστε στην Ελλάδα για διακοπές, χωρίς υπολογιστή (μου), με δανεικό ιντερνετ, συν ότι είμαστε σχεδόν όλη μέρα έξω!
Οι προκλήσεις από εδώ και πέρα θα είναι φωτογραφικές, και ορίστε τα θέματα για τον Απρίλιο:
  • 1-6: κάτι όμορφο
  • 7-12: ένα βιβλίο
  • 13-18: χρώματα
  • 19-24: ουρανός
  • 25-30: γειτονιά
Εννοείται βγάζει ο καθένας όσες φωτογραφίες θέλει για κάθε θέμα, τις ανεβάζει σε όποιο social media προτιμά (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το hashtag #CT_Challenges, ώστε να είναι όλες μαζεμένες) και θα χαρώ πολύ όσοι συμμετέχετε να συγκεντρώσετε τις φωτογραφίες σας σε κάποια ανάρτηση που θα προσθέσετε στο link party που θα οργανωθεί αρχές Μαΐου! Καλή διασκέδαση!
This post should be online a couple of days ago, but our trip to Greece for Easter held us back (no computer, borrowed internet, lots of friends and family to visit... you get the point).
From now on our challenges will be photographic ones, and here are the themes for April:
  • 1-6: something pretty
  • 7-12: a book
  • 13-18: colors
  • 19-24: sky
  • 25-30: neighborhood
You can take as many photos as you like, and publish them at whatever social media you prefer (you could add the hashtag #CT_Challenges, to keep them all gathered) and I will be extremely happy to see your photographs presented in blog posts and linked up at the party that will be held at the beginning of May! Enjoy!

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Εγώ είμαι μέσα!
Ο χρήστης Unknown είπε…
κι εγώ μέσα!
θα σημειώσω τις λεξούλες και θα προσπαθώ να το ακολουθήσω!
Ο χρήστης Memaria είπε…
Πολύ μου αρέσει αυτή η πρόκληση...λέω να πάρω μέρος!!
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;