Το πρώτο μου κασκόλ! - My first scarf!

Και να που κατάφερα να φτιάξω το πρώτο μου σκακόλ, μικρό δωράκι για το υπέροχο κοριτσάκι μου. Πριν σας πω πως το έφτιαξα, θα σας πω ότι ήταν πολύ εύκολο, αν και έκανα διάφορα, εμφανή λάθη! Επίσης παρότι το νήμα ήταν απίστευτα απαλό, μου βγήκε πιο "σφιχτό" και άκαμπτο από ό,τι περίμενα. Ίσως λόγω απειρίας έσφιγγα πιο πολύ από όσο έπρεπε τις θηλιές.
Τα χρώματα πάντως ταιριάζουν πολύ και το τρελοτουριστάκι μου ενθουσιάστηκε όταν το είδε, οπότε όλα καλά!
Τα νήματα που διάλεξα (100% βαμβακερά), φούξια και λιλά, τα έπλεξα μαζί, με βάση τις οδηγίες που βρήκα στο blog Merry Mary Stories ή αν προτιμάτε στο youtube.
Ξεκίνησα με 27 πόντους (δεν ήθελα να φτιάξω λαιμό, αλλά κασκόλ) και η πλέξη ήταν απλή: ο πρώτος πόντος πάντα άπλεκτος (με φορά σα να πλέκουμε καλό), ο δεύτερος καλός και ο τρίτος ανάποδος. Συνεχίζουμε όλους τους πόντους εναλλάξ και ο τελευταίο πρέπει να είναι ανάποδος! Πλέκουμε όσες σειρές θέλουμε, μέρι το επιθυμητό μήκος (χρησιμοποίησα 1,5 κούκλα από κάθε χρώμα και τα νήματα είναι Rico Creative Cotton Aran).
Η βελόνες που χρησιμοποίησα ήταν 6mm.
(Αν προτιμάτε σε αγγλόφωνη ορολογία, ακολουθούμε αυτό:
Cast on 27 stitches
slip one, *K1, P1*, repeat from * to * until desired length
Cast off)
Στο τέλος πρόσθεσα κρόσσια, ακολουθώντας τις οδηγίες του βίντεο του ftiaxto.gr
Και να το δημιούργημά μου!!

At last, a few days ago I managed to finish my first scarf, a small gift for my amazing little girl. It was very easy to knit, but even so I somehow managed to make quite a few mistakes!
One more reason for not being completely satisfied with it, is that it is quite stiff, stiffer than what I expected. Maybe because of my tension; I think I was pulling the yarn tighter than I was supposed to, a beginner's mistake!
I love the way the colors mix up and my girl was really happy to see it, so I am happy too!
The yarn I chose was Rico Creative Cotton Aran, 100% cotton in fuchsia and lilac, and I used 1.5 skein from each color.
I found the pattern at the greek blog  Merry Mary Stories but if you want to follow it, here it is in English:
Cast on 27 stitches (holding the two yarns together)
slip one, *K1, P1*, repeat from * to * until desired length
Cast off
I used US 10 - 6.0 mm straight needles.
I hope you like it!

PS. This post has been added to these two link parties:
Coffee Break... and Chat #73
Creative Inspirations Linky Party
Christmas Coffee Break and Chat

Σχόλια

Ο χρήστης Yianna Panou είπε…
Μπράβο τρελοτουριστάκι μου, είμαι πολύ περήφανη για σένα!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Είσαι εξαρετική φιλενάδα μου! Μπράβο σου!
Έγω έχω μείνει λίγο πίσω, αλλά όλο και κάτι γίνεται και με σταματάει. Με βλέπω όμως με το που θα βγώ σε άδεια να ξεκιναω!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστώ πολύ Yianna μου!! Το δεύτερο κασκόλ βγήκε ακόμα καλύτερο και ετοιμάζω άλλο ένα!! Και μην ξεχνιέσαι, θα λάβεις κι εσύ το κατιτίς σου!!

Martha μου, με την ησυχία σου, να χαλαρώνουμε πρέπει, αν είναι να μας αγχώνει και αυτό... Ανυπομονώ πάντως να δω τελειωμένα αυτά που ετοιμάζεις!
Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
Φοβερο!!! Ερχομαι απο το καφεδακι!!! Φιλια!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;