Ένας χρόνος!

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από εκείνη την πρώτη, μαγική στιγμή, που ένιωσα το θαύμα της μητρότητας ξανά. Από εκείνη τη στιγμή που ακούμπησαν επάνω μου ένα ακόμα τόσο δα μωράκι. Πόσο μικρός μου φάνηκε! Μικροσκοπικός, αν και μεγάλο μωρό (και αυτός). Στα μάτια μου, το μετρο σύγκρισης ήταν η κόρη μας. Η κόρη μας που ξαφνικά, μέσα σε λίγες ώρες σα να μεγάλωσε μια στάλα. Ολόκληρο κορίτσι. Κι αυτός ο μικρός, γυμνός στην αγκαλιά μου, συνδεδεμένος ακομα μαζί μου με το λώρο, έμοιαζε σαν ποντικάκι. Ενα ποντικάκι 54cm και 3.6 κιλά.
Και μετα από λίγο θήλασε για πρώτη φορά. Και ένιωσα όπως την πρώτη φορά. Λες και δεν το είχα ξαναζήσει. Γιατί όντως δεν το είχα ξαναζήσει, όχι με αυτό το μωρό, ήταν ολα διαφορετικά και τόσο ίδια. Τα αγγίγματα διαφορετικά, οι ήχοι, τα βλέμματα. Διαφορετικά, μα και ίδια. Και η θαλπωρή, η αγάπη...τόσο ίδια με εκείνη την πρώτη φορά, και ταυτόχρονα τόσο διαφορετική.
και λίγες ώρες μετά η άνοιξή της ζωής μας γνώρισε τη χιονονιφάδα μας, το μωρό της μεγαλύτερης νύχτας του χειμώνα. Και ήταν μια συνάντηση υπέροχη, βγαλμένη από όνειρο... Όπως και η μεταξύ τους σχέση, η αγάπη που βλέπεις στα μάτια τους όταν κοιτάζονται, από πολύ νωρίς.
Από αυτόν τον πρώτο νιώθω πως έχασα αρκετές στιγμές, πολύτιμες, που δε θα ξανάρθουν. Άφησα τον εαυτό μου να βουλιάξει σε κάτι που τώρα ονομάζω επιλόχειο... Δε θα μου το συγχωρήσω ποτέ αυτο, την αναστάτωση που προκάλεσα στην οικογένειά μου και στα δυο μου αστέρια... Η αγάπη ομως είναι εδώ και βρήκε το δρόμο. Και ξέρω πως η χρονιά που ακολουθεί θα είναι μαγική.
Το πιο υπέροχο αγόρι του κόσμου έγινε ενός. Το πιο τρυφερό και χαδιάρικο αγόρι του κόσμου έγινε ενός. Φωτίζει τις μέρες και τις νύχτες μας με το δικό του φως. Ενα φως καθαρό, που μαζί με το φως της αδερφής του, γεμίζει την ψυχή μας με αγάπη.
Αγόρι μου, είσαι η ηλιαχτίδα μας! Να μη χάσεις ποτέ αυτό το υπέροχο χαμόγελό σου, αυτό το γάργαρο γέλιο σου, την τρυφερότητά σου. Εμείς, θα είμαστε πάντα δίπλα σου, ανοιχτή αγκαλιά, στις χαρες και στις λύπες σου. Σε αγαπάμε πολύ!



Σχόλια

Ο χρήστης Ελπίδα - two boys and hope είπε…
Πολύχρονο το χειμωνιάτικο αγορι σας Αντωνια μου!! Τυχερο και γερό!! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρωνετε!!πολλα φιλια
Ο χρήστης Unknown είπε…
Χρονια πολλα στο παλικαρακι σας! Να ειναι παντα γερος και δυνατος, γεματος χαμογελα και ευτυχια, αγαπη και ηρεμια! Να σας ζησει και να τον δειτε οπως αυτος επιθυμει!!!
Τα φιλια μας!
Ο χρήστης Yianna Panou είπε…
Τι όμορφα λόγια.... Να τον χαίρεστε τον γιο σας κούκλα μου, να είναι πάντα γερός και τυχερός! Με συγκίνησες!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Να τον χαίρεσαι τον υπέροχο γιο σου! Να είστε πάντα μια τεράστια αγαπημένη αγκαλιά!!!!
Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Να περνάτε υπέροχα και τρελά!!!!!
Και μη μασάς ρε.... όλα θα τα παλέψουμε!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Να χαίρεστε το αγόρι σας Αντωνία μου! Πολύχρονος και πάντα γελαστός να είναι! Μην το λες αυτό ότι δεν συγχωρείς τον εαυτό σου... Ίσως να έπρεπε να περάσεις κι από αυτό το στάδιο, για να ζήσεις πιο γεμάτα και αγαπητικα τις στιγμές που ζεις τώρα και να εκτιμήσεις αυτές που πέρασαν. Στα λέω για να τα ακουω κι εγώ. Την αγάπη μου και πολλες ευχές για ευλογημένα Χριστούγεννα!!! Φιλάκια πολλά!
Ο χρήστης My Little World είπε…
Να τον χαίρεστε! Να είναι γερός και τυχερός! Καλές γιορτές με αγάπη, υγεία και όμορφες οικογενειακές στιγμές!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Σας ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σας! Να χαίρεστε κι εσείς τις οικογένειές σας, να περάσετε όμορφες γιορτές και να έχετε μια καλή χρονια, με υγεία και χαμόγελα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;