Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1
Σχόλια
Μ'αρέσουν πολύ τα γατάκια στο παράθυρο και το ναζιάρικο κουταβάκι!
CrazyTourist2
Τρελοτουρίστρια μου, άσε τους ανθρώπους να εκφραστούν!
Καλωςόρισες kwstask στο ιστολόγιο μας! Ευχασιστώ και για τις ευχές!
Φιλτάτη Μπερδεμένη, πολύ όμορφάαααα!!!
CrazyTourist1
CrazyTourist1:Τρελοτουρίστας και Πανιώνιος!
CrazyTourist2:Τρελοτουρίστρια και Παναθηναϊκός!
Μπήκα για μια καλημέρα, και τι βλέπω?? Τρελοτουρίστα μου πες μου πως είσαι Πανιωνάρα??
3 έχω στο σπίτι, τον καλό μου και 2 γιους πάνθηρες. Εννοείται ότι την Πέμπτη βρίσκονταν Ν. Σμύρνη (και μ’ άφησαν στην ησυχία μου χα χα χα) Αρκεί να σου πω ότι ο καλός μου κάθε φορά που μάθαινε ότι περιμέναμε γιο, έλεγε …....συγκινημένος «Άλλος ένας φίλαθλος του Πανιωνίου γεννιέται», τέτοια πώρωση με την ομάδα.
Άντε, συγχαρητήρια στην ομάδα μας (και σ' όλες τις ελληνικές βεβαίως) και καλή της συνέχεια:))
CrazyTourist1
CrazyTourist1
Εύχομαι να τα καταφέρετε να πάτε να την υποστηρίξετε και στο εξωτερικό:)))
...και επίσης εύχομαι με την crazy2 να αλώσετε τα ευρωπαικά γήπεδα!!!
Natassa, ευχαριστούμε για τις ευχές!!!