Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1
Σχόλια
μήπως να βαζανε και κανενα γαμο μεσα.. πχ του ΤΟΜ ανυπαντρος θα μεινει??
δεν ειναι κακο!...: ))
Θέλω λίγη ψύχρα επιτέλους !
Καλημέρες :)
Οι εποχες μεταλαγμενες,οπως και οι ανθρωποι.
υπομονη και επιμονη..
natassa δε θα το αντέξω πάλι το συνεχές καλοκαίρι ως το καλοκαίρι (αφού φέτος δεν είχαμε ούτε χειμώνα!)... Μήπως να αρχίσουμε να χορεύουμε το χορό της βροχής μπας και πέσει καμιά σταγόνα;
skouliki ένα love story δε θα ήταν άσχημο!!
Καλησπέρα σε όλους!!
una mama εκτός αν η γάτα είσαι εσύ και ο ποντικός η δουλειά!! Αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι από χτες κάπως πάει να φτιάξει η καταστάσαση! Μάλλον ο σκύλος έγινε αυστηρά ουδέτερος!!
cnfused έχω μια απορία! Αυτό το κογιότ πώς καταφέρνει να αγοράζει τόσο βαρύ οπλισμό;
prasino liker πολύ φοβάμαι ότι έχεις δίκιο...
Να είσαι καλά μοιράιδα!!
oneiromageiremata κι άλλο καλοκαίρι; Ιιιιιιιιιιιιιιι!!!!
CrazyTourist2
κι εγώ μια π'τα ιδια συμπατριώτισσα...ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΗΛΙΟ!!!...ΘΕΛΩ ΓΚΡΙΖΟ,ΣΥΝΝΕΦΙΑ,ΒΡΟΧΗ,ΑΕΡΑ....ΚΡΥΟ!!!!!!
Θέλω...
ΧΕΙΜΩΝΑ!!!
Δεν αντέχετε άλλο αυτό το πράγμα!!
Καλό βράδυ!!
tassoula δεν αντέχεται με τίποτα! Ελπίζω να αλλάξουν γρήγορα τα πράγματα!
CrazyTourist2
Εγώ καλοκαιράκι θέλω και δεν το βαριέμαι με τίποτα.
Ηλιο, ζεστούλα, φως, διακοπούλες, θαλασσίτσα,κλπ, κλπ, κλπ.
Καμιά βροχούλα πάντως την χρειαζόμαστε, δεν λέω.... μακάρι να ρθει!!
(Ο γατούλης μου είναι συμπαθέστατος:)))
Γλύκας είναι ο κακομοιρούλης!!
Χτες είχαμε και την πρώτη βροχούλα!!
Εγώ είμαι με τον Συλβέστρο πάλι...
Θέλω κρύο και πρωτοβρόχια!!! Θέλω πουλόβερ και μπουφάν!!!
μαρία κ.-π. φθινόπωρο ζητάγαμε χειμώνας μας έρχεται! Έχει τρελαθεί για τα καλά ο καιρός!