Ξέρω τι είναι ο έρωτας...
Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1

Σχόλια
alone !!!!!!!1
oh my god.....
κανω ατμοσφαιρα μιλαω αγγλικα!
Καλά να περάσεις και με το καλό να επιστρέψεις στο κοριτσάκι σου:)
Μόνος, εεεεεε;....
:-)
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
δεν μπορω να μαντέψω, σε τέτοια, άχρηστη ειμαι
(κι απο φωτογραφική μνημη; χάλια!)
φιλιά
και ξανα, περαστικά :)
Κλαψ!
Άντε περαστικά!!!
καλημέρες
Αλλά αφού είπες πιο κάτω από Γύθειο ψηφίζω VaD!
Καλημέρες και περαστικά σας!!!
Το πήρε Έλενα! Το πήρε... Και γύρισα!
Μόνος Γλαρένια! Αλλά γύρισα!
Μερσί Μαριλένα! Ακόμα δέκατα έχουμε! :(
Καλωσήρθες Besixdouze!
Όχι φίλε VaD! Δεν είναι η Φοινικούντα!
Και ναι! Αρτι αφιχθείς από τα Παρίσια και βρίσκει και τη λύση στο Quiz! Εύγε Κιτσόμίτσο!!
No despinarion! Δεν είναι Μάλτα! Ούτε Καβούρι Μαρκόνι μου!!!
Γεια σου Βασίλη!! Καλο βράδυ!! Γύθειο ήταν ένα από τα προηγούμενα quiz!
Τρελοτουρίστρια
και με φοινικες
....
μπας και αρχίζει απο Αλ?
καλα να περνατε οπου κ οπως να χει:)
Καλύτερα είναι Moukelis!! Δεν έφυγα, με στείλανε!!! :P
Ποια εννοείς βρε Natassa! Δεν πάει το μυαλό μου! Πάντως Πάφος είναι!!
Ευχαριστούμε Μαρία!
Φιλάκια
CrazyTourist1