Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις...

Να που ήρθε η ώρα για το δεύτερο blog party μας! Η ιδέα για το θέμα αυτού του party μου ήρθε ξαφνικά και πήρε τη θέσης μιας άλλης που στριφογύριζε στο μυαλό μου όλες τις προηγούμενες μέρες (την κρατώ για την επόμενη φορά).
Το θέμα του δεύτερου blog party των τρελοτουριστών, είναι "Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις...".
Τι λέτε; Θα συμμετέχετε;
Εννοείται ότι το κείμενό σας δε χρειάζεται να είναι χίλιες λέξεις, αλλά θα ήθελα να περιέχει μια φωτογραφία!

Η δικιά μου συμμετοχή στο δεύτερο party μας, θα είναι η ανάρτηση "32 μέρες μαμά!!"

Σχόλια

Ο χρήστης HappyMum Angie είπε…
Συμμετέχω με τη συγκεκριμένη ανάρτηση γιατί όπως μια εικόνα χίλιες λέξεις, έτσι και οι σκέψεις και όσα περιγράφω μπορούν να γίνουν εικόνες..!
Ο χρήστης Μαρία Έλενα είπε…
Συμμετέχω και εγώ με την ανάρτηση για τον άνδρα της ζωής μου.
Φιλάκια ...
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Καλημέρα και καλή συμμετοχή!!!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστώ πολύ για τις συμμετοχές!! Θα τις διαβάσω με την πρώτη ευκαιρία!

HappyMum Angie έχεις πολύ δίκιο!! Πολύ ωραία ιδέα!

Μαρία Έλενα αχ αχ αυτά τα ζουζούνια!

Καλημέρα Hfaistiwna!
Ο χρήστης Memaria είπε…
Θα συμμετάσχω κι εγώ με την τελευταία μου ανάρτηση.
Πάω να βάλω τον σύνδεσμό σου κι έρχομαι να την προσθέσω!
Ο χρήστης Memaria είπε…
Η βιασύνη θα με φάει..τελικά τώρα είδα πως δεν πρόλαβα το πάρτυ..
Και εις άλλα με υγεία!!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
maria ξεμυαλισμένη κι εσύ; :P :P
Αν θες δώσε μου το link να το προσθέσω εγώ! :) Έρχομαι να διαβάσω την ανάρτηση!
Ο χρήστης Memaria είπε…
Χαχα...όχι παίζουμε!!
Τώρα πάω να ξαναπροσθέσω το λινκ σου...
Σε ευχαριστώ πολύ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;