Αφιερωμένο...

Παρότι σήμερα δεν έχουμε ούτε 1η ούτε 15 του μηνός, οπότε σε αυτό το ιστολόγιο δε θα έπρεπε να υπάρχει link party, υπάρχει!
Η Μαρία Γεωργία του "Mana Manoula Mama", δεν μπορεί να κάνει το πάρτυ της και έψαξε στο facebook στην ομάδα Μαμαδο-blogs αντικαταστάτη! Και προσφέρθηκα! Να λοιπόν ένα party εμβόλιμο, της τελευταίας στιγμής, με ελεύθερο θέμα, αφιερωμένο στη Μαρία Γεωργία!
Οι κανόνες θα είναι αυτοί των link party της Μαρίας Γεωργίας, δηλαδή:


Η δική μου συμμετοχή θα είναι με την ανάρτηση "Η ζωή είναι ωραία!!"
Σας περιμένουμε!!

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
1ον, αναρωτιόμουν κάθε πότε έχετε τελικά πάρτυ!
2ον, στεναχωριόμουν επειδή έκανα ανάρτηση και κανείς δεν μου έχει απαντήσει!
3ον, σας ευχαριστούμε όλες σας!!!

Φιλάκιααααα!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
martha, ως τρελοτουρίστες έχουμε κάθε 1η και 15 του μήνα...
Σε ποια ανάρτηση δεν απάντησα καλέ;
Ποιους ευχαριστείς;
Σε έχασα λίγο!!! :P
Θα έρθω το βραδάκι να καμαρώσω το μουτράκι σας! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μα τί γλυκειά που είσαι!!! Θα προσπαθήσω να βάλω και το δικό μου link μόλις μπορέσω!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;