Πέντε μέρη που θα ήθελα να επισκεφθώ για πρώτη φορά

Όσοι με ξέρετε από παλιά, από τότε που γραφαμε στο ταξιδιωτικό μας blog, αλλά και όσοι διαβάζετε το BlogTravels, γνωρίζετε ότι αγαπώ πολύ τα ταξίδια. Κοντινά ή μακρινά, για λίγες μέρες ή για πολλές, με οποιοδήποτε μέσο..
Αν είχα πολλά χρήματα, θα γύριζα όλο τον κόσμο.. Για αυτή την ανάρτηση όμως, θα πρέπει να περιορίσω κάπως τον εαυτό μου και να διαλέξω πέντε μερη που δεν εχω επισκεφθεί ξανά. Το δικό μου, λοιπόν, ταξιδιωτικό bucket list, περιλαμβάνει....
1. Τα κουφονήσια. Θέλω να παω εδώ και χρόνια, αλλά ο τρελοτουριστας βαριέται τα μεγάλα ταξιδια με πλοίο...
2. Την Πυρσόγιαννη. Είναι το χωριό στο οποιο γεννήθηκε ο πατέρας μου, βρίσκεται κοντά στην Κόνιτσα και είναι ένα από τα ξακουστά ηπειρώτικα μαστοροχωρια... Και δεν έχω πάει ποτέ...
3. Την Αγία Πετρούπολη ή τη Μόσχα. Βασικά αυτό που στα αλήθεια θέλω, είναι να κανω ενα ταξιδι με τον υπερσιβηρικό, το θρυλικό τρένο που συνδέει τη Μοσχα με το Βλαδιβοστόκ, αλλά αυτό διασχίζει περισσότερα από ένα μέρη.
4. Το φαράγγι της Σαμαριάς. Να το περπατήσω, να ξεκινήσω από το βουνό και να καταλήξω στο λιβυκό πέλαγος.
5. Το Νεπάλ. Θέλω να περπατήσω σε πόλεις που αγγίζουν τα σύννεφα, θα δω μέρη που λαμπουν στο φως του ηλιου, να μου κοπεί η ανάσα στη θέα των Ημαλαΐων...
Αυτή η λίστα ήταν πολύ δύσκολη για εμένα, γιατί οπως έγραψα ήδη, θελω να γυρίσω όλο τον κόσμο... A girl can dream big!

Σχόλια

Ο χρήστης daphnie είπε…
ΟΟΟ!!! ταξίδια! Love them και έχω να κάνω - εξωτερικό- από το '13... πριν τη γέννηση της μικρής μου.. πρέπει να το τολμήσω να ..ξαναβγω.. είναι τόσο αναζωογονητικά!
Ο χρήστης Tessie είπε…
Ωραία μέρη διάλεξες. Από όλα που είπες στο μόνο που έχω πάει είναι η Πυρσόγιαννη, και όντως είναι ένα πολύ όμορφο, μικρό χωριό. Αχ αυτά τα ταξίδια ποσό μου αρέσουν. Σε αυτή τη πρόκληση θα πάρω μέρος και εγώ. Φιλιά και σου εύχομαι να πας σε αυτά και σε αλλά πολλά.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τι όμορφα μέρη που διάλεξες! Μπορώ να γράψω κι εγώ τα δικά μου και να φτιάξουμε πάλι μια αλυσίδα; Και μου έδωσες και ιδέα! Να γράψω για τα 5 μέρη που έχω πάει και δεν θα ξεχάσω ποτέ! Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις πολλά ταξίδια, σε τόσα κι άλλα τόσα μέρη, μακριά ή κοντά, αρκεί να είσαι με όσους αγαπάς!
Ο χρήστης CrazyTourists είπε…
daphnie να αρχίσεις ξανά! Τα ταξίδια με μικρά παιδιά δεν είναι τόσο δύσκολα όσο τα έχουμε στο μυαλό μας!

Tessie ζηλεύω λίγο που έχεις πάει στο χωριό μας! Θα περιμένω την ανάρτησή σου!

Magda αυτός ήταν ο στοχος μου! Δες 2-3 αναρτήσεις πίσω, έχω κι αλλες ιδεες (μια απο αυτές, πέντε μέρη που θα ήθελα να επισκεφθώ ξανά)
Ο χρήστης Unknown είπε…
Ααααα Νεπάλ και Κουφονήσια τελειααααα... ρε συ με ψήνεις να γράψω και γω!!! Κοίτα τι με κάνεις Τώρα!!!!
Ο χρήστης Mαρία Γεωργακού είπε…
Τα ταξιδια ειναι η μεγαλη μου αγαπη.Μπορει φετος να επισκεφθηκα Μοσχα και Πετρουπιλη αλλα μια φορα δεν φτανει!Εχω ενθουσιαστει με αυτα τα μερη!Ελπιζω συντομα να κανεις τα ταξιδια που θελεις
Ο χρήστης Δεσποινα Κολαγκη είπε…
αγαπωωωωωω
Φαντάζομαι πόσο δύσκολο ήταν να επιλέξεις μόνο τόσα! Εύχομαι να πας σε αυτά κ ακόμα περισσότερα!
Ο χρήστης Αννα είπε…
Από όσα αναφέρεις έχω πάει στο φαράγγι της
Σαμαριάς. Ένιωσα τόσο περήφανη όταν το πέρασα. Θελω να ξαναπάω για να το περάσουμε μαζί με τον Χρήστο. Είναι μαγεία. Αυτή η άγρια ομορφιά και στη συνέχεια η γαλήνη, το γαλαζιο της θάλασσας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;