Ξέρω τι είναι ο έρωτας...
Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1

Σχόλια
Πάντα με αγάπη και κατανόηση μεταξύ σας.
Προσοχή όμως, ε?? Το 7 λένε είναι μυστήρια χρονιά σε μία σχέση.
Αλλά εσείς ελπίζω δεν πιστεύετε σ αυτές τις χαζομαρούλες;-)
Εύχομαι τα καλύτερα και στους δυο σας, τους πιο όμορφους προορισμούς στα ταξίδια σας:))
πάντα με αγάπη
πάντα σύντροφοι
:)
Nα είστε πάντα καλά τρελοτουριστάκια, πάντα χαμογελαστοί!
Τα φιλιά μου...!
να τα κάνετε εκατό!
Να είστε πάντα αγαπημένοι και γεροί :))
Έλενα, χαζομαρούλες είναι αυτά!!
Σκουληκάκι, πότε μεγάλωσες καλέ; Χαχα!!
Φιλιά σε όλους και σας ευχαριστούμε και πάλι!
Ευχαριστούμε πολύ cook!!
Φιλιά πολλά Κική! Ευχαριστούμε!
Πάντα χαμόγελα, να ειστε καλά !
Φιλιά