Ξέρω τι είναι ο έρωτας...
Έρωτας είναι... ...να βάζεις το ξυπνητήρι στις 10:30 και να ξυπνάτε αγκαλιασμένοι στις 12:00 ...να βγαίνετε βόλτα και να λυσσομανάει ο άνεμος, αλλά να μην κρυώνεις γιατί είστε μαζί... ...να παίζετε με τις σκιές σας χωρίς νόημα και να χαμογελάει ο ένας στον άλλο... ...να χοροπηδάς μέσα στο δρόμο και να χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου... ...να θες να δεις Άρης-Εργοτέλης και να σου βάζει να δείτε Δεσποινίς, ετών 39... ...να βλέπεις τους άλλους μόνους, και να νιώθεις τυχερός που είστε μαζί... ...να θες να της χαρίσεις το πιο όμορφο λουλούδι... ...και να κοιμάστε αγκαλιά κάτω από την πρώτη πανσέληνο του χρόνου... Καλη χρονιά σε όλους σας γεμάτη ταξίδια και ζεστές αγκαλιές. Ελπίζω φέτος να τα λέμε συχνότερα και να μην γκρινιάζει και η τρελοτουρίστρια ότι παραμελώ τα ιστολόγια... CrazyTourist1


Σχόλια
τέλεια θα ειναι, με τοσο ωραια υλικά κι έμπνευση, το συζητάς;
καλη χρονια γεματη υγεια κι αγαπη να 'χετε τα δυο σας κι οι οικογενειες σας κι οι φιλοι σας και οσοι αγαπατε
καλή χρονιά!
:)))
Φιλάκια πολλά τρελοτουριστάκια, καλές γιορτές!!!:))))
Εξαιρετική συνταγή!
Σοκολάτα με κάστανο,συνδυασμός απίστευτος!!
Χρόνια Πολλά, καλές γιορτές, να περνάτε τέλεια τουριστάκια:))
Γλυκός σαν τα σοκολατάκια να είναι ο νέος χρόνος για εσάς τρελοτουρίστρες! Εύχομαι ολόψυχα ό,τι καλύτερο! Και φυσικά πολλά πολλά ταξίδια και όνειρα! Φιλιά, καλές γιορτές!!
Να είσαι καλά και του χρόνου. Πάντα με αυτοσχεδιασμούς. Είναι καλύτερα νομίζω :))
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
:-)
Εύχομαι ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ, ΓΑΛΗΝΗ και προπάντων ΧΑΜΟΓΕΛΟ.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Εύχομαι το 2009 να φέρει πολλά πολλά ταξίδια, πολλές ευχάριστες στιγμές παρείτσα, πολλή αγάπη (καλά, αυτή υπάρχει ούτως ή άλλως) και άπειρα χαμόγελα!!
Καλή χρονιά σε όλους!
Φιλιά πολλά!!
Τρελοτουρίστρια